ביזאר בסכנין: למה סאני לא עבר בבקרה?

הידלגו אושר במקומו בטעות. כליבאת: 0:0 מול הפועל זה טוב

היא לא כבשה שערים ולא לקחה 3 נקודות, אבל בני סכנין יצאה אתמול (ראשון) מבלומפילד עם חיוך אחרי ה-0:0 מול הפועל תל אביב במחזור הראשון של ליגת העל. בקבוצה לא מזלזלים בנקודה מול הטוענת לכתר בפתיחת העונה, ומאמינים שהיא תוכל להעניק ביטחון להמשך הדרך.

בסכנין שיבחו את ההקרבה של השחקנים, ובמיוחד את היכולת המצויינת של השוער מחמוד קנדיל, ששמר על שער נקי מול החבורה של רן בן שמעון. "היה משחק הגנתי שלנו, שלא התעלה לרמה גבוהה בחצי הראשון", שחזר מוחמד כליבאת, "ידענו שאנחנו לא רוצים לספוג בבלומפילד כי זו עדיין הפועל תל אביב, ואי אפשר להשוות אותה לסכנין. אנחנו מרוצים, זו תוצאה טובה ואנחנו מקווים שזה ייתן לנו את ברכת הדרך להמשך העונה".

"אנחנו בגישה שלא לספוג ולשמור על הטקטיקה שלנו", הוסיף החלוץ, "ואנחנו שמחים על התוצאה ולא מבקשים יותר ממשחק כזה של פתיחת עונה, כשהפועל עברו כמה דברים באירופה ואי אפשר להשוות אותה אלינו. עבורנו זה רק משחק רשמי ראשון".


"מול עכו זה סיפור אחר לגמרי, תהיה לנו את הדחיפה של הקהל ואני מקווה שנציג את הכדורגל שכולם מצפים מאיתנו", התייחס כליבאת למחזור הבא, "התחזקנו בצורה משמעותית עם הרבה שחקנים ואני מקווה שבמחזור הקרוב נעשה גם תוצאה יותר  טובה. לא כל השחקנים עברו בבקרה ואני מאמין שזה יקרה השבוע. יש לנו שחקנים טובים מאוד ואני מקווה שהרכש יעזור לנו להגיע לחלק העליון של הטבלה. אני מאמין ששמות לא מדברים, צריך גם לדבר על המגרש ולהצליח. שחקני הרכש ישדרגו אותנו אבל צריך לראות מה יקרה. מאמין שנצליח ושהזרים יתנו את הטון".


ובפינת הביזאר: בסכנין יבדקו איך קרה שדווקא סאני היה זה שלא עבר בבקרה לקראת המשחק מול הפועל ת"א, כאשר בקבוצה התכוונו להשאיר מחוץ לסגל דווקא את הידלגו. מסתמן כי הבעיה נעוצה בעובדה שלשני השחקנים הללו קוראים כריסטיאן ומישהו בסכנין פשוט התבלבל. לסכנין, אגב, חסרים עוד מיליון שקלים כדי להעביר בבקרה את רביד גזל, פיראס מוגרבי, את סאני וגם חלוץ זר שאמור להצטרף לסגל של מרקו בלבול.