"אני לא חזיר, תיקו מול הפועל זה מצוין"

מרקו בלבול יצא מרוצה אחרי ה-0:0 של סכנים בבלומפילד

הגרלת משחקי ליגת העל זימנה לבני סכנין משחק קשה במיוחד מול הפועל תל אביב בבלומפילד במחזור הפתיחה, אלא שהיא עצמה דווקא עמדה בכבוד במבחן הראשון לעונת 2013/14. קבוצת המגזר הגיעה הערב (ראשון) לאיצטדיון ביפו ואמנם התגוננה במירב הדקות - אך בסופו של דבר סיימה ב-0:0 שהשאיר הרבה תקוות להמשך.

"אני מרוצה מהשחקנים, הם נתנו מעל 100% במשחק הזה", סיכם מרקו בלבול את נקודת הבכורה של הקבוצה שלו. "אני עוד יותר גאה ששיחקנו עם הרבה שחקני בית. בנוסף, היינו יכולים להבקיע שער בדקות האחרונות ולנצח את המשחק, אבל אני לא חזיר ומסתפק בנקודה היקרה הזו".


לאחר מכן, התייחס המאמן לעובדה שלמרות שהתוצאה החיובית - הדרך לא היתה יפה במיוחד. "היה ברור לנו שהם ילחצו אותנו, אז עמדנו בהגנה יוצא מן הכלל", סינגר בלבול. "עם זאת, יש לנו הרבה מה לשפר, בשני הצדדים של המגרש. לאט לאט השחקנים יכנסו לכושר והכימיה ביניהם תשתפר".


סכנין, כידוע, הגיעה ללא פיראס מוגרבי ורביד גזל שלא עברו בבקרה. לפיכך, ה-0:0 מקבל אפילו משנה תוקף, שכן על הנייר הסגל עצמו חזק יותר. "עדיין חסרים לנו שחקנים להשלמת הקאדר הסופי", סיפר בלבול, והתייחס להחתמות הקיץ: "כדי להביא זרים טובים באמת לכדורגל הישראלי צריך לעשות הרבה. הגישה של הזרים זה יתרון גדול מאוד, ואני גאה במה שהבאנו. עם הזמן, הם יהיו טובים יותר".