"על שתי טעויות נגד מכבי, אתה משלם"

עדן בטיט מאוכזב מהפסד עכו. טגה חיובי: לפחות לא התפרקנו

אין ספק, הפועל עכו לא יכולה היתה לבקש הגרלה גרועה מזו. חניכיו של יובל נעים פגשו כבר במחזור הפתיחה את האלופה, מכבי ת"א, והפסידו 2:0 משני שערים שהובקעו תוך 7 דקות משריקת הפתיחה. למרות ההפסד, בעכו יכולים להיות מרוצים מהתוצאה לאחר שרבים משחקני הקבוצה לא עברו בבקרהונעים עלה עם סגל שכלל 3 שחקני ספסל בלבד.

"לא רצינו ככה להתחיל את העונה, אבל אין מה לעשות", אמר החלוץ עדן בטיט, "שתי טעויות נגד מכבי, ואתה משלם במהירות. צריכים להרים את הראש לקראת המשחק הבא. בכל השבוע, יובל נעים הכין אותנו טוב למשחק, למדנו את השחקנים שלהם, אבל שתי הטעויות בהתחלה גמרו לנו את המשחק. היה משחק שקול אחרי זה, אבל לא ניצלנו הזדמנויות. ברור שעדיף היה אם גביע הטוטו היה נערך, אבל היו משחקי אימון וזה לא תירוץ. אני מאוד מקווה שמול בני סכנין כבר נראה עכו אחרת. מקווה שזו לא תהיה עונת הישרדות".


אמייה טגה הוסיף: "הרבה דברים טובים לא היו בתחילת המשחק, נצטרך לקחת את המחצית השניה הטובה, את הלחימה ומפה להתקדם. כשאתה בפיגור 2:0 כל כך מוקדם מול קבוצה כמו מכבי ת"א אז הדבר הראשון שעובר בראש הוא לא להתפרק. אמנם לא לקחנו נקודות, אבל לפחות לא התפרקנו. מה לא עבד? לא שמרנו כמו שצריך, זה פשוט. מול מכבי אתה משלם ביוקר על כל טעות".


בעיריית עכו לא אהבו לראות את הספסל הריק של הקבוצה והתקשו להבין איך אחרי שהעבירו כבר 5.5 מליון שקלים ערבויות לא הצליחו לעבור כל השחקנים. מי שלא עבר בין היתר הוא הבלם הסרבי סרג'ה קזנביץ' שהיה חסר אתמול. שגיב כהן, אלירן דנין, שלומי לוי וגוליאהו פאדאלי הקשר הברזילאי גם לא נרשמו למשחק. בעכו ינסו להעביר לפחות חלק השבוע, אבל עדיין ישנו חוב לבקרה של 650 אלף שקלים.


בסך הכל, יובל נעים היה מרוצה יחסית מקבוצתו. מי שבלט במיוחד היה שניר משען ובלצוות המקצועי בקבוצה ברור שהמועדון יהיה חייב להתחזק בעוד שניים או שלושה שחקנים.