מנשרוב: "ההרחקה גמרה לנו את המשחק"

רמה"ש הפסידה 2:0 להפועל חיפה: "חבל שפתחנו ככה"

אכזבה גדולה בהפועל ניר רמת השרון בבוקר שלאחר ההפסד 2:0 להפועל חיפה במשחק הפתיחה לעונת 2013/14. למרות שהמאמן רפי כהן החסיר מספר שחקנים דומיננטיים כמו דלה ימפולסקי, מיכאל זנדברג ואורי שטרית, שלא עברו בבקרה התקציבית בשל טפסי השאלה ובדיקות רפואיות שחסרו, בקבוצה מהמורשה האמינו בשחקנים שעלו על כר הדשא ושמרו על אופטימיות.


מה ששיבש את התכניות של רמה"ש היתה הרחקתו של אסרט מגרסה מצהוב שני בדקה ה-40. "הרגשנו טוב מאוד על המגרש, הרגשנו שאנחנו יכולים לנצח כי עד לכרטיס האדום הפועל חיפה לא הגיעה למצבים", העיד שחקן בקבוצה, "אבל אחר כך הלכנו יותר מדי אחורה ונגמר המשחק".


"אפשר להגיד שההרחקה גמרה אותנו. נכון שגם עד ההרחקה לא היה משחק גדול, אבל היה שקול ושווה כוחות. אחרי האדום הלכנו אחורה מטבע הדברים, ולמרות שהם לא הגיעו למצבים גם מול 10 שחקנים, הם עשו גול מערבוביה מחצי מצב ובלבול ברחבה", אמר תום מנשרוב.


"חבל, אבל אין מה לעשות. זה המחזור הראשון וחבל שהתחלנו ככה, אבל חייבים להמשיך הלאה", הוסיף מנשרוב. "כמובן שיש עוד עבודה, זה שלב בעונה שאנחנו עדיין לא במאה אחוז. חסרו לנו שחקנים שלא עברו בבקרה, אבל אין הרבה הבדל בינם לבין אלו שהחליפו אותם, אז אין מה לתרץ על מי שחסר. זו קלישאה, אבל חייבים להרים את הראש ולהתקדם".


בנוסף למגרסה, גם חלוץ הרכש, אמיר האדזיץ', ייאלץ לראות את המשחק מול הפועל קרית שמונה בשבוע הבא מהיציע בשל הרחקתו בדקה ה-84. "האדזיץ' ייחסר לנו מאוד מול קרית שמונה, הוא מאוד חשוב להתקפה אבל ניאלץ להסתדר בלעדיו", ציינו בקבוצה.


הערב (ראשון) יהנו השחקנים ואנשי הפועל ניר רמה"ש בחתונתו של החלוץ אפרים טאקה וביום שני יחלו בהכנות לקראת המשחק מול הקבוצה של ברק בכר. ההנהלה תקווה להשלים בתחילת השבוע את העברת השחקנים בבקרה התקציבית.