יוסי דורה: נמאס מקרבות תחתית. התבגרנו

בהפועל חיפה לא זוכרים מתי פתחו עם ניצחון: מה שהיה, היה

בהפועל חיפה לא רגילים לפתוח את העונה עם ניצחון. בשתי העונות האחרונות האדומים מהכרמל ראו ניצחון ראשון רק במחזור ה-9 לאחר מלחמת התשה פיזית ומנטלית. אמש (שבת), הפועל חיפה פתחה סוף סוף ברגל ימין את העונה כשניצחה 0:2 את רמת השרון, לקחה 3 נקודות וזכתה לזריקה של אופטימיות לקראת העונה הקרובה.

"בשנה שעברה התחלנו עם תיקו וההמשך היה נוראי", הודה בסיום יוסי דורה שהיה מצויין אתמול, "ברוך השם, ניצחנו משחק קשה במגרש ביתי שקשה לשחק בו. היה קשה במחצית השניה אחרי שהרחיקו לרמת השרון שחקן. זה גרם להם להסתגר והיה קשה לפרוץ את הבונקר, אבל לשמחתי הכנסנו את דוקטור מהראן לאלה שידע לפרוץ את זה. אני שמח שניצחנו".
 
"אני באופן אישי הרגשתי טוב, השילוב עם דריו פרננדס, נבויסה מרינקוביץ' ויובל אבידור היה טוב", המשיך דורה, "אנחנו קבוצה טובה שעומדת יפה על המגרש. בשבוע הבא יש לנו עוד משחק קשה מול רעננה. זו רק תחילת הדרך". במועדון אגב, לא אהבו את ההתנהגות של פרננדס בחילוף אך בטוחים שהתנהגות זו לא תחזור על עצמה.
 
"מה שהיה, היה", הוסיף הקשר, "השחקנים מתבגרים גם הצעירים ואפילו אני מתבגר ולומד. נמאס לנו מהקרבות בתחתית ומהלחץ, זה לא נעים". בהפועל חיפה קיבלו בהקלה את הבשורה שפציעתו של עמרי קנדה שפרק אמש את הכתף לא חמורה והוא יחזור תוך 10 ימים. במועדון ידעו לציין את העבודה הטובה שעשה עאהד עזאם שהחליפו כבר בדקה ה-12 והחמיאו לשערו של זרקו קוראץ': "הוא חלוץ ברמה גבוהה, לא יעזור לאף אחד". אמש חגג דורה יום הולדת וסיכם בחיוך: "אי אפשר לבקש מתנה יותר טובה".