שלומי דורה: אפשר להתחיל עונה עם נקודות

הפועל חיפה לא רגילה לנצח במחזור ה-1. קנדה יעדר 10 ימים

אחרי שנים רבות שיוצאות לדרך על רגל שמאל, הפועל חיפה פתחה את העונה החדשה בצורה מוצלחת לשם שינוי. הקבוצה באדום-שחור ניצחה הערב (שבת) 0:2 את תשעת שחקני עירוני רמת השרון בחוץ, ושלומי דורה היה יכול לקחת אוויר לריאות עם ארשת פנים מרוצה.


"אנחנו עם הפנים קדימה למשחק בית לא פחות קשה מול רעננה", מיהר לציין מאמן הפועל חיפה לאחר המשחק, "מגיע להם מזל טוב על הניצחון, נתכונן כמו שצריך כי המשחק הזה יכול לעשות קפיצת מדרגה בהפועל חיפה - להתחיל עם נקודות".


דורה ניתח את ההתרחשויות על כר הדשא בגרונדמן: "התפתח משחק שבכלל לא היה בלקסיקון שלנו - היה חילוף בדקה ה-6, ומרוב שאתה רוצה להצליח אז נהיה משחק לא טוב בחצי השעה הראשונה. פתאום יש הרחקה וזה נהיה משחק של התקפה נגד הגנה, ויש לך רק מה להפסיד במצב הזה. אני שמח שהקהל דחף אותנו, נתן לשחקנים ביטחון. לא הפקרנו, שיחקנו עם הרבה מחשבה עד שנפרץ הסכר. אח"כ זה כבר היה עניין של זמן שהם יצאו קדימה, נתנו את השני, וסימנו וי".


החדשות הפחות טובות בהפועל חיפה הגיעו מכיוונו של עומרי קנדה, שדקות ספורות לתוך הבכורה הרשמית שלו במדי הקבוצה, נפצע והוחלף. המגן סובל מפריקה קלה בכתף שמאל, לאחר שעבר צילום בביה"ח מאיר בכפ"ס, והוא צפוי להיעדר כ-10 ימים. "הפציעה של קנדה שיבשה לנו את המשחק, אבל עזאם שנכנס עשה את העבודה. זה מוכיח שיש לנו שחקנים טובים גם על הספסל, זה תמיד טוב שתהיה תחרות בריאה", סיפר דורה.

המאמן שפתח קדנציה שנייה בקבוצה מהכרמל החמיא גם לחלוצים שלו, זרקו קוראץ' המונטנגרי ומהראן לאלה, שהבקיעו את שני השערים: "היה חשוב אחרי התקופה הלא טובה שהייתה לו, שקוראץ' יתן שער של חלוץ. יש לנו עוד הרבה מה לצפות ממנו, אנחנו יודעים מה הוא שווה. מגיעה מילה טובה גם ללאלה שעשה שינוי במערך ובהתלהבות".


לעומת זאת, בצד המפסיד של רמת השרון, המאמן רפי כהן ניסה לשמור על מוראל גבוה למרות הפתיחה המאכזבת: "אני חושב שהמשחק היה שקול, היה לנו יתרון במרכז השדה למרות שלא הגענו למצבים. ההרחקה הייתה מאוד בעייתית. הצלחנו לשמור על זה במשך הרבה דקות, אבל ברגע שהם הצליחו לכבוש זה כבר נראה הרבה פחות טוב".


כהן התייחס להרחקה של אסרט מגרסה, שהיטתה את הכף: "זה גם חוסר ניסיון וגם חוסר מחשבה. כשיש לך צהוב צריך להיות יותר זהיר. חבל שהפסדנו. הבחורים באו ומאוד השתדלו וללא ההרחקות היינו שווים יותר. היינו חסרים 5 שחקנים וכך יהיה גם במשחק הבא, אבל אנחנו מתמודדים עם זה. יש לנו סגל גדול. תמיד אתה רוצה לפתוח ברגל ימין, אבל ליגה זה מרתון. צריך להיות עם רגליים על הקרקע, הקבוצה משחקת טוב ויכולה להשתפר".