אלישע לוי: רוצה שב''ש תהיה פקטור העונה

גל אראל אחרי ה-0:2 על בית"ר י-ם: "השתחרר לחץ"

כשרף הציפיות ממנה גבוה מתמיד, הפועל באר שבע הגיע הערב (שבת) לאצטדיון ר"ג למחזור הראשון שכבר הציב לה מבחן רציני. לשמחתם של 3,000 האדומים שליוו את הקבוצה, ב"ש עמדה במבחן בהצלחה וגברה על בית"ר ירושלים 0:2, משערים של סיראז' נסאר ותומר סוויסה, בדרך ל-3 נקודות ופתיחת עונה ברגל ימין.


אמנם בית"ר הגיעה למשחק בסגל חסר וללא מספר שחקנים שלה שלא עברו בבקרה, אבל באר שבע הית הלחוצה יותר, שכן הרכש שהונחת בקית בוסרמיל לא איפשר לאיש להתפשר על פחות מנצחון. אליניב ברדה ומאור בוזגלו ערכו בכורה מוצלחת, ושתי טעויות של אריאל הרוש (19, 90) הפכו לשערים שהעניקו יתרון מוצדק.


"הצלחה נמדדת לאורך עונה שלמה", הסביר אלישע לוי בסיום, "אבל תמיד חשוב לפתוח כמו שצריך, במיוחד בחוץ. עשינו מה שצריך, נראנו מסודר ושיחקנו טוב בהתקפה. הגענו להרבה הזדמנויות, למרות שבחצי השני איבדנו את האמצע. עשיתי חילופים שעשו שינוי, כי לפרקים היה חשש בקרב השחקנים, שהלכו אחורה. אי אפשר לשחק מושלם 90 דקות, ולכן חשוב לדעת לשחק בצורה בוגרת ולנצל את הדקות שבהן אתה כן טוב. בוזגלו? הוא שיחק טוב מאוד, גם ברדה עובד קשה מאוד במגרש והוא בהחלט החתמה מצוינת. ברוך הבא לליגה הישראלית". כשנשאל מהן הציפיות שלו העונה, השיב המאמן: "אני רוצה שנשחק בצורה אטרקטיבית ושנדע להיות יציבים ולהוות פקטור בליגה, ולא כמו בשנה שעברה".


בצל הבכורה של בוזגלו וברדה, היה שחקן נוסף שערך הופעה ראשונה במדי ב"ש, וגם זכה למחמאות על משחקו, ומדובר בגל אראל שהגיע מהפועל חיפה.  "היה בסדר", הסביר, "מחצית ראשונה היתה ממש טובה ואז הלכנו אחורה בחצי השני, לכן אני שמח שיצאנו עם הנקודות. השתחרר אצלנו לחץ, כי היו דיבורים שביתר בהרכב חסר, ככה שבאנו כפייבוריטים והלחץ היה עלינו .אני לא אוהב את המונח כוכבים - יש לנו סגל טוב וצוות מקצועי שעובד איתנו מנטלית. אני גם לא חושב שנצחון על הפועל ת"א יהיה הצהרת כוונות, כי זאת רק ההתחלה, אבל זה ייתן דחיפה אדירה. יכינו אותנו כמו שצריך".