קשטן: "שיחקנו כדורגל שובה עין"

מאמן בני יהודה מרוצה מהניצחון. קלינגר: "נרים את הראש"

בני יהודה פתחה את עונת 2013/14 עם ניצחון 0:1 על מ.ס. אשדוד בבלומפילד ונראה שהקיץ השקט שעבר על המועדון עשה רק טוב לקבוצה של דרור קשטן. בצד השני, הרכש המאסיבי שהגיע, כמו גם 4 שחקנים קריטיים שעזבו הותירו את ניר קלינגר וחניכיו ללא מענה.

"היה חשוב לפתוח עם נצחון, היו לנו דקות טובות מאוד עם כדורגל שובה עין", אמר מאמן בני יהודה, "לפרקים היתה שליטה של אשדוד אבל ידענו לעבור זאת מבלי לספוג".  שחקני הרכש שהביא קשטן, יורו לאמין שכבש את שער הניצחון ופוסקו אמיליאנו ניראו מצויין. "שחקני הרכש? הם נכנסים לקצב לאט לאט, הקבוצה שלנו צעירה ויש לנו על מה לעבוד", סיכם קשטן, "באופן אישי אני פותח עונה 36 בליגה וזה עדיין מרגש, כל עונה זה משהו אחר".


בצד השני נרשמה אכזבה לאחר שאשדוד שלטה במחצית השניה, אך לא הצליחה לכבוש. "הקבוצה שלי הגיעה לאין ספור מצבים בחצי השני והיה לנו פנדל של 100 אחוז, אחרי נגיעת יד", אמר קלינגר, "לא יודע אם היה נבדל, לא ראיתי. אני מרגיש שהקבוצה שלי שיחקה טוב והחבר'ה עבדו קשה. פתחנו טוב ואחר כך נחלשנו, אין על זה ויכוח. דלה איינוגבה לקח כמה כדורים יוצאים מן הכלל".


קלינגר הביא עימו מהפועל חיפה את גיא צרפתי שנכנס במחצית השנייה והוסיף מחץ להתקפה. "גיא צרפתי? הוא חייל נאמן שיודע שיקבל את הדקות שלו על פי כושר וצורך, כשצריך, הוא יפתח", הסביר המאמן, "הוא עזר לנו למומנטום בסה"כ ואיים על השער. לצערי הפסדנו אבל השחקנים צריכים להרים את הראש ולקחת את הדברים הטובים. משחק רשמי ראשון הוא לא פשוט ולכן הרמה לא היתה גבוהה מדי. נצטרך להתאמץ ולהיות יותר חדים מול השער כי ייצרנו 7-8 מצבים".