נעים: "אל תבנו על זה שהפועל עכו תרד"

המאמן, שמתכונן לעונה בתחתית: "היינו ברמה של מכבי"

נכון שאף אחד בהפועל עכו לא ציפה לנצח את מכבי תל אביב במחזור הראשון של העונה, אך מנגד מעטים חשבו שהנוק אאוט יגיע כבר אחרי שבע דקות. דודו גורש הוציא כדור ראשון מהרשת אחרי 48 שניות ואת השני בדקה השביעית. לאחר מכן עכו התאוששה, אבל לא התקרבה באמת להכניע את חואן פאבלו. החבורה הצנועה מהצפון נכנעה במחזור הראשון 2:0 לשחקניו של פאולו סוזה, ומאמנה יובל נעים כבר מתכונן לעונה קשה בתחתית.

 

"מכבי תל אביב היא קבוצה הרבה יותר טובה מאיתנו ואמרתי את זה עוד לפני המשחק", סיכם מאמן הפועל עכו, יובל נעים, את ההפסד 2:0 במשחק הפתיחה של העונה. "אם מוציאים את החלק הראשון של המשחק בו ספגנו שני שערים, אז לדעתי היינו ברמה של מכבי. חבל שלא יישמנו את הדברים שדיברנו עליהם במהלך השבוע".


יובל נעים יכול בהחלט להיות מתוסכל לאחר שעל הספסל היו לו שלושה שחקני שדה בלבד, שנכנסו כולם ביחד במהלך המחצית השניה. "אנחנו לא מחפשים תירוצים", סיפר מאמן עכו, "מי ששיחק היה טוב. צריך לזכור ששיחקנו מול קבוצה שתהיה האלופה בשנים הבאות".


"לדעתי, פערי הרמות לא שווים שנהיה בפיגור של 0:2 כבר בדקה השביעית", הוסיף יובל נעים, "צריך גם להתייחס לכך ששיחקנו טוב יותר אחרי שני השערים ושיחקנו טוב יותר. הגענו למצבים אבל לא היינו מספיק מרוכזים מול השער. אני בטוח שהפועל עכו תישאר בליגה ושאף אחד לא יבנה על כך שנרד".