"אי אפשר להביס תמיד, זה לא פלייסטיישן"

ברק יצחקי על הורדת ההילוך של מכבי ת"א ב-0:2 בעכו

קשה זה לא היה, גם לא ממש מרשים מנגד - אבל מכבי תל אביב עשתה את העבודה על הצד הטוב ביותר מבחינתה. האלופה פתחה את עונת 2013/14 עם 0:2 חלק על הפועל עכו, כאשר שני השערים נכבשים בתוך 7 הדקות הראשונות. נכון שעדיין יש לא מעט מקום לשיפור אצל הצהובים, אך הם בוודאי ישמחו להסיק מסקנות כאשר שלוש הנקודות בכיס.


ברק יצחקי חגג את שובו לליגת העל עם שער כעבור 48 שניות בלבד, ערן זהבי פתח גם הוא את מסכת הכיבושים הפרטית עם השני. גם פאולו סוזה, עבורו היה זה המשחק הראשון על הקווים כמאמן מכבי, עבר את טבילת האש בהצלחה. בהמשך, ואת זה גם הוא יודע, יהיה לו קשה בהרבה.


"יש לנו עוד הרבה דברים לשפר, כי זה היה משחק הבכורה ולא היה פשוט לשחק פה", אמר סוזה בסיום, ועמד על הנקודות הבעייתיות: "אנחנו צריכים לנצל את המצבים שלנו, כי שלטנו ברוב הדקות. נמשיך לעבוד על מה שאנחנו לוקים בו בחסר".


לאחר מכן, נשאל הפורטוגלי מדוע יואב זיו לא היה בסגל, וסרב להתייחס למגן שלו באופן ספציפי. "אין שחקן שהוא מעל הסגל, נמשיך לעבוד קשה באימונים ונשתפר עם המשך העונה", ענה בלקוניות. המאמן סיכם עם תודה לאוהדים: "זה היה משחק חוץ, אך למרות זאת הקהל עזר לנו וחיבק אותנו".

יצחקי, מצידו, סיכם שיבה מוצלחת כאמור לישראל: "תמיד טוב להתחיל ברגל ימין ואין פתיחה יותר טובה מזו. עם זאת, אנחנו תמיד שואפים להראות טוב יותר. נכון שהיו לנו כמה משחקים באירופה אבל זה היה הראשון בליגה. עוד נהיה יותר טובים".


"אי אפשר להביס כל אחת. אנחנו לא משחקים בפלייסטיישן ועם כל הכבוד יש מולנו יריב", דיבר יצחקי על הירידה החדה ביכולת לאחר כיבוש השער השני. "עכו לא רצתה לרדת מובסת. בכל מקרה, אנחנו הנענו את הכדור בצורה טובה. נמשיך לשפר את מה שלא טוב במשחקים הבאים".