הערכה: גזל ומוגרבי לא ישחקו מול הפועל

הקבוצה לא עברה בבקרה, אם תעבור, כמה שחקנים יישארו בחוץ

מחר (ראשון, 20:00) תפתח בני סכנין את משחקיה בליגת העל לעונת 2013/14 כשתתארח באצטדיון בלומפילד למשחק קשה ומסקרן מול הפועל ת"א. למרות שהיו לה חודשים רבים להכנות, נראה שהקבוצה של מרקו בלבול לא מוכנה כלל לאתגר שניצב בפניה כשטרם עברה בבקרה התקציבית.

ההערכה היא, שהקבוצה תעבור בבקרה, אבל לא בטוח שכל השחקנים שלה יעברו. גם כך, חלק גדול מהשחקנים לא מוכנים לליגה ולכן אם יהיה צורך, הם יהיו אלו שלא יעברו בבקרה. בין השחקנים נמצאים גם כמה שחקני מפתח כמו רביד גזל, פיראס מוגרבי וכריסטיאן הידלגו לדוגמא.

מרקו בלבול לא מתכנן לפתוח עם מוחמד גאדיר וייתכן והוא יעלה כג'וקר מהספסל כשגם מור שושן שחוזר מפציעה לא יפתח עדיין למרות יכולת טובה. שושן כזכור, שיחק בעונה האחרונה בהפועל ת"א וכבר במשחק הראשון הוא יפגוש את האקסית. עלא אבו סלאח ואברהם פאס הספרדי יפתחו במרכז ההגנה.


כהכנה למשחק, בלבול הראה לשחקנים קטעים מהמשחק של הפועל ת"א מול פאנדורי הרומנית בה הפסידה האדומים 2:1 והודחו ממוקדמות הליגה האירופית המאמן דיבר על נקודות החולשה של האדומים ואמר לחניכיו: "תשחקו מסודר וחכם, כמה שפחות טעויות יעזרו לנו במשחק הזה".


הרכב משוער: מחמוד קנדיל, עלי עותמן, עלא אבו סלאח, אברהם פאס, דדי בן דיין, באסם גנאים, חאלד חלילאה, סאני, חאמד גנאים, אחמד קסום ומוחמד כליבאת.