קונטה: לא תמיד מי שפייבוריט זוכה בתואר

מאמן יובנטוס יחל את מסע ההגנה על האליפות אצל סמפדוריה

אחרי שהליגות באנגליה, ספרד וגרמניה כבר יצאו לדרך גם הליגה שמשלימה את רביעיית הגדולות תיפתח מחר (שבת). בשעה טובה חובבי הכדורגל האיטלקי יוכלו להתענג על הסרייה A כאשר כבר בערב הראשון של העונה שתי ענקיות יעלו על הדשא. מילאן תתארח אצל ורונה (19:00) בעוד לאלופה יובנטוס מחכה מפגש מעניין אצל סמפדוריה (21:45).


רגע לפני תחילת מסע השמירה על התואר, אולי בדרך לסקודטו שלישי ברציפות, מאמן יובנטוס אנטוניו קונטה התייחס לאתגר ואמר: "זה נכון שאהחהו מתחילים את העונה כפייבוריטים בגלל זכינו כבר פעמיים ברצף, אבל לא תמיד מי שפייבוריט גם מנצח".


בנוגע לתחזית שלו לגבי העונה הוסיף המאמן: "העונה הזו הולכת להיות קשה מאוד. יש קבוצות שביזבזו הרבה יותר מיובה. מפתיע שמועדונים אחרים ביזבזו יותר אבל ממשיכים לטעון שהפער בינינו לבין השאר רק גדל".


יובה מגיע עם לא מעט ביטחון לאחר שזכתה בשבוע שעבר בסופר קופה אחרי 0:4 מרשים על לאציו באולימפיקו. מצד שני הגברת הזקנה תקווה לפרק מוקש מסויים לאחר שאשתקד הפסידה פעמיים לסמפדוריה (מתוך 5 הפסדים בליגה בסה"כ). קרלוס טבס צפוי לערוך את הבכורה שלו בליגה האיטלקית, כאשר מנגד "סמפ" תציג את מאנולו גאביאדיני המבטיח שכיכב ביורו האחרון לנבחרות לצעירות.

ומה עם מילאן? אחרי התיקו מול איינדהובן באמצע השבוע בפלייאוף ליגת האלופות, הרוסונרי פותחים גם את הליגה ויקיימו את המשחק ה-4000 בתולדות המועדון. הפעם השחקנים של מסימליאנו אלגרי מקווים להתחיל את העונה בצורה הרבה יותר טובה מאשר אשתקד ויקוו לא למעוד במגרשה של העולה החדשה.


מי שדיבר לקראת ההתמודדות הוא הקשר ריקרדו מונטוליבו שסיפר: "יש לנו את ורונה בשבת, במגרש שיהיה סולד אאוט ומיד לאחר מכן את פ.ס.וו. אנחנו רק בתחילת העונה אבל אלה שני משחקים שאסור לנו לטעות בהם".