רמה"ש: אבי סטרול וטיאגו ייעדרו בשבת

רק 18 שחקנים עברו בבקרה, הפצועים לא בסגל להפועל חיפה

אחרי קיץ ארוך ומתיחת פנים רצינית שעברה על המועדון, בהפועל ניר רמה"ש כבר מצפים בכיליון עיניים לשריקת הפתיחה בשבת מול הפועל חיפה, המשחק שיפתח רשמית את עונת 2013/14. לחניכיו של רפי כהן ממתינה יריבה לא קלה, אבל אם לשפוט על פי המיקומים בטבלה אשתקד, הרי שהמארחת היא הפייבוריטית לנצח.

לאחר שהציגו אנשי המועדון את הרעיון החדשני של "המנוי ההפוך", אותו יחלקו ל-200 אוהדים  - שיאלצו לשלם על כל משחק בית שלא יגיעו אליו - ברמה"ש החליטו לאפשר כניסה חופשית גם ל-200 האוהדים הראשונים שיגיעו עם חולצה כחולה למשחק מול הקבוצה של יואב כץ. המנויים ההופכים יוחלקו בשבוע הבא, אבל במועדון מקווים להגעת כמות יפה של קהל כבר בשבת.


בתוך כך, היות וההסכם בין הטוטו לבין ההתאחדות לכדורגל טרם נחתם, קברניטי המועדון העבירו היום (חמישי) 18 שחקני סגל בלבד בבקרה התקציבית. בנוסף למספר שחקני נוער שלא נכללו ברשימה, גם הבלם אבי סטרול, הסובל ממתיחה במפשעה, והקשר הברזילאי טיאגו, הסובל מכאבים בשרירי הבטן, לא נכללו בין השחקנים שהועברו.


משמעות הדבר היא כי השניים לא יהיו כמובן בסגל בשבת, אך הכוונה להעבירם בבקרה בהמשך, בסמוך להחלמתם. אם ההסכם בין הטוטו לבין ההתאחדות ימשיך להתעכב, הקבוצה לא תקבל את הכספים שיועדו לה, מה שאומר שהיו"ר עו"ד רפי יצחק יצטרך למצוא מקורות למימון הבטוחות מאנשי עסקים.