הרכש של סכנין יחזיר אותה לצמרת?

אין כסף בדוחא, אבל בלבול הנחית חיזוק ספרדי מרשים

בבני סכנין, כל קיץ הסיפור דומה וסימן השאלה זהה: האם הקבוצה תצליח להעמיד תקציב לליגת העל? גם השנה, כרגיל, זה יהיה על הקשקש, כשנכון לעכשיו לא עברו כל השחקנים ברשות לבקרה תקציבית. כי למרות שההנהלה התייצבה, כסף עדיין אין ממש.


מרקו בלבול המשיך והקבוצה ביצעה רכש מאסיבי שכלל במיוחד שלושה שחקני חיזוק מספרד: כריסטיאן הידלגו, אברהם פאס וסאני. הסיפור הגדול הוא סטיבן (סאני) סאנדיי ששיחק בנומנסיה ובוולנסיה והגיע בקול תרועה גדולה, אך עד עכשיו הוא לא ממש הוכיח עצמו במשחקי האימון ובלשון המעטה לא נכנס לעניינים ולא משפיע על המשחק. בסכנין בטוחים שבסופו של דבר הוא יצליח להתאקלם וייתן תפוקה. בסכנין הבינו שלא נפל כאן כוכב גדול אבל אחד שעוד ייתן את התרומה.


מלבד הספרדים, אפשר להוסיף את דדי בן דיין, רביד גזל, מוחמד גדיר ומור שושן שהצטרפו לקבוצה של מרקו בלבול, ועושה רושם שהקבוצה התחזקה גם בהגנה וגם בהתקפה, כששחקנים כמו גדיר, מוגרבי וכליבאת ירצו להוכיח שהם יכולים לסחוב קבוצה.

התקציב של הקבוצה מהמגזר אמור לנוע בסביבות ה-12 מיליון שקלים, אבל נראה שעד המחזור הראשון לא יצליחו במועדון להעביר את כל השחקנים בבקרה ובמשחק הפתיחה מול הפועל ת"א יהיה לבלבול סגל מעט דליל.


התוצאות במשחקי האימון היו סבירות, כולל 3:3 עם עירוני קריית שמונה, מרקו בלבול מנסה הרכבים שונים ומגבש לעצמו את ה-11 איתם ינסה לרוץ במהלך העונה ובסך הכל רף הציפיות בסכנין גבוה מבשנים האחרונות.


הצטרפו: דדי בן דיין, אברהם פאס, כריסטיאן הידלגו, סאני, מוחמד גדיר, מוחמד כליבאת, פיראס מוגרבי, מור שושן, רביד גזל.


עזבו: עידן וייצמן, אדיר טובול, אלכסנדר דוידוב, פייר אמבמבה, דיא סבע, מחמוד עבאס, ירו בלו, אימורו לוקמן, ג'קו עראפת.