הארכיטקט

התאמן עם מסי, מכוון גבוה בליגת העל. חיפה בונה על ראיוס

לא מעט שחקני רכש מסקרנים הגיעו הקיץ למכבי חיפה, אבל לפחות בינתיים נדמה ששם אחד נוצץ מעל כולם. ערב פתיחת העונה בליגת העל, רובן ראיוס מסתמן כאיש שיעשה את ההבדל במרכז השדה של אריק בנאדו,. האוהדים כבר מפנטזים שמדובר יהיה באיש שיסייע להחזיר את תואר האליפות אל הכרמל.  

"מבחינתי, השחקן הכי מיוחד ועם הכי הרבה קלאסה, שאותו רציתי לחקות - הוא זינדין זידאן", מספר ראיוס שבכלל מגיע מספרד. בעברו של השחקן גם תקופה בברצלונה: "שיחקתי הרבה בברצלונה ב', תחת לואיס אנריקה, והיתה לי את הזכות להתאמן עם הקבוצה הראשונה ועם השחקנים הכי טובים בעולם. זו חוויה מדהימה להיות לצד מסי, צ'אבי, הנרי ואינייסטה. זה נותן סיפוק גדול להתאמן איתם וזה נותן מוטיבציה להמשיך לעבוד ולגדול".


אלא שראיוס גם חווה רגעים פחות נעימים בספרד, כאלה שגרמו לו לעזוב בסופו של דבר למקומות נחשבים קצת פחות: "היו שנים לא טובה מבחינתי. רציתי לעלות גבוה, אבל הייתי למטה. למרות זאת, המשכתי לעבוד ועכשיו אני שוב למעלה".


"מכבי חיפה זה שם מוכר באירופה, שמעתי על הקבוצה הזו", מספר הקשר, "כששמעתי על ההצעה אמרתי לעצמי: 'למה לא להגיע לכאן?' הייתי נלהב מאוד ומלא חשק לחתום בחיפה, וכרגע זה נראה כמו החלטה טובה".


כמו לא מעט אנשים בחיפה גם ראיוס נרגש במיוחד כאשר מדברים על המעבר המתוכנן לאיצטדיון סמי עופר. האיש שראה מקרוב את העבודות במתחם בסיור שביצע הוסיף: "יהיה מיוחד לשחק במגרש החדש, הכל דחוס וקרוב כמו בליגה האנגלית".


ומה המטרות? "התחלתי טוב את העונה, ואני כאן כדי לעזור לקבוצה עם שערים וכדורגל טוב. כל תואר אפשרי מבחינתנו: אליפות, עלייה לבתים באירופה וגם זכיה בגביע", סיפר הספרדי שיותר מכל כבר מוכן לקראת מה שבאמת קריטי כרגע - המשחק מול אסטרה במוקדמות הליגה האירופית, ""זה המשחק הכי חשוב העונה. אנחנו נראים טוב ומחכים למשחק הזה".