גילי ורמוט יחזור לאימונים מלאים בחמישי

חדשות טובות להפועל, הקשר יהיה כשיר למשחק נגד סכנין בראשון?

בהפועל תל אביב פסימיים מאוד לגבי האפשרות שליאור לוי יצטרף לקבוצה ונראה שהאפשרות ירדה מהפרק. בהפועל טוענים כי המועדון לא מוכן לשלם עבור לוי את הסכומים שהבעלים של קריית שמונה, איזי שרצקי, דורש עבורו. "אם היה מדובר בשחקן חופשי, היה על מה לדבר, אבל בטח שלא בסכומים האלה. נמשיך לחפש", אמרו גורמים במועדון.

מחר גילי ורמוט אמור לחזור להתאמן באופן מלא, אחרי שבחלק מאימוני השבוע ערך אימונים קלים בשל התכווצות בשריר. בנוסף, בקבוצה אומרים שחלק מהמנוחה שניתנה לקשר הייתה מכוונת, לקראת פתיחת הליגה, ובהפועל מקווים שהקשר יהיה כשיר למשחק מול בני סכנין ביום ראשון.


החלה מכירת הכרטיסים למשחק מול סכנין, כאשר המחיר הינו אחיד ועומד 40 ש"ח לילד/נוער/חייל ו-80 ש"ח למבוגר. לפני המשחק ביום ראשון תערוך עמותת האוהדים "האדומים" אירוע הפנינג לאוהדי שתי הקבוצות בסימן המאבק בגזענות. באירוע בגן כרונינגן יתקיימו פעילויות ומשחקים לאוהדים, כאשר הכניסה בחינם.


האירוע צפוי להימשך בתוך האצטדיון, כאשר שחקני הקבוצות יכנסו למגרש בחולצות מיוחדות עם הסיסמא "כדורגל לכולם" בשלוש שפות (עברית, ערבית ואנגלית) ומלווים על ידי אוהדי שתי הקבוצות האוחזים בכרזת ענק כנגד הגזענות.