הנבחרות המפתיעות של הטורניר חולמות בגדול | צ'כיה פוגשת את דנמרק לקרב על המקום בחצי הגמר

שתי הנבחרות שעשו דרך מדהימה עד למעמד רבע הגמר יפגשו ראש בראש למפגש סופר מסקרן שבסיומו נדע מי תוכל להתחיל ולפנטז על זכייה סנסציונית. מתכוננים למפגש שאף אחד לא ציפה לו

דנמרק - צ'כיה | צילום: רויטרס

הצ'כים מגיעים למפגש אחרי שהדהימו את כולנו עם ניצחון 2-0 ענק על נבחרת הולנד הגדולה, דבר שהסב המון אופטימיות לקראת ההמשך.
החבורה באדום עברה דרך נהדרת לאורך כל הטורניר הרבה בזכות הכוכב העולה שלה, פטריק שיק שכובש 4 שערים בארבעה משחקים והופך את עצמו לאחד השמות הבולטים בפנקסים של הסקאוטים ברחבי היבשת.

עושה רושם שרוב הלחץ יהיה סביבו מאחר ונבחרתו תזדקק לו בכושר שיא אם בכוונתה לנסות ולהעפיל לשלב חצי גמר ואולי גם לעשות את כל הדרך עד לגמר הגדול.
אם לא יקרה משהו חריג, ירוסלב שילהבי לא צפוי לבצע שינויים בהרכב מה שאומר שאותם ה11 שפתחו בניצחון על הולנד ימשיכו בהרכב.

הדנים מגיעים לוהטים | צילום: רויטרס

הרכב משוער: תומאש ואצ'ליק, ולדימיר קופאל, אונדז'יי צ'לוסטקה, תומאש קאלאס, פאבל קדראבק, תומאש הולש, לוקאס מאסופוסט, תומאש סוצ'ק, אנטונין ברק, פטר שבצ'יק ופטריק שצ'יק.

מן העבר השני, נבחרת דנמרק מגיעה לאחר ניצחון מדהים 4-0 על נבחרת ווילס.
הדנים כבר הראו לא פעם לאורך הטורניר שמדובר בנבחרת של פייטרים ושיש להם המון מה להציע בכל משחק, עושה רושם שלאור הטרגדיה סביב כריסטיאן אריקסן, הנבחרת קיבלה בוסט מוטיבציה ומתרגמת את זה ליכולת בלתי רגילה על הדשא.

קספר הג'ולמנד יכול להיות מאד מרוצה מחוליית ההתקפה שלו, כאמור קספר דולברג שקיבל במשחק הקודם את ההזדמנות לפתוח ב-11 החזיר עם צמד שערים וייצר כאב ראש חיובי עבור מאמנו.
גם מרטין בריית'וויט שחקנה של ברצלונה כבש באותו משחק ועושה רושם שההתקפה הדנית חדה מתמיד לקראת המפגש המותח מול הצ'כים.

הצ'כים רוצים להמשיך להפתיע | צילום: רויטרס

הרכב משוער: קספר שמייכל, אנדראס כריסטנסן, סימון קיאר, יאניק וסטרגארד, ינס לארסן, פייר הויביירג, תומאס דלייני, יואקים מיילה, מרטין בריית'וויט, מיקל דמסגור וקספר דולברג.