דרבי בצהוב כחול: שבדיה פוגשת את אוקראינה למשחק שיסגור את שמינית הגמר

הערב במשחק האחרון של שמינית הגמר המטורפת, (22:00, רשת 13) השבדים ינסו לשמור על היכולת הנהדרת משלב הבתים כשמנגד נבחרת אוקראינה המפתיעה תנסה להראות שהיא הגיעה לשמינית הגמר בזכות ולא בחסד

זמן צפייה: 00:14

נבחרת שבדיה חווה טורניר נהדר, העפלה לשלב שמינית הגמר מבית לא פשוט ויכולת נהדרת של הכוכב אמיל פורסברג מטיסות את הדמיון לשחקים. עושה רושם שיאן אנדרסון עשוי להמשיך ולתת קרדיט ל-11 שפתחו בניצחון הגדול על נבחרת פולין, מה שאומר שלמרות שעדיין לא הצליח למצוא את הרשת, אלכסנדר איזסק הצעיר עשוי להמשיך ולאייש את חוד ההתקפה. פורסברג מלך השערים של שבדיה שהצטיין במשחק הקודם עם צמד שערים אמור להמשיך ולהיות הבורג המרכזי במערך היהלום ולמעשה לשמש כמוציא לפועל העיקרי של נבחרתו.

הרכב משוער: רובין אולסן, לודוויג אוגוסטינסון, מרקוס דניאלסון, ויקטור לינדלוף, מיקאל לוסטיג, אמיל פרוסברג, אלבין אקדאל, כריסטופר אולסון, סבסטיאן לארסון, רובין קוואיסון ואלכסנדר איזסק.

אמיל פורסברג - רוצה לקחת את שבדיה עוד צעד קדימה | צילום: רויטרס

14 שערים ואלופת עולם בחוץ: צפו בסיכום הערב המשוגע ביורו >>

נא לכוון שעונים: לוח המשחקים המלא של יורו 2020 >>

מן העבר השני, נבחרת אוקראינה המפתיעה מגיעה בכושר שיא ובשיא הדריכות לקראת המפגש הנהדר הזה.
למרות ההפסד במחזור האחרון של שלב הבתים, האוקראינים הצליחו להעפיל לשלב שמינית הגמר בזכות הניצחון במחזור הפתיחה על צפון מקדוניה, והרבה בזכות הכוכב הגדול שלהם אנדריי ירמולנקו שפשוט המציא את עצמו מחדש, וכבר זוכה להשוואות מחודשות למאמנו שבצ'נקו האגדי. האחרון, עשוי שלא לבצע יותר מידיי שינויים בהרכב כשההתקפה תבסס סביב ירמצ'וק הנהדר בצוותא עם ירמולנקו המצויין.

הרכב משוער: האורחיי בוצ'אן, ויטאלי מיקולנקו, מיקולה מטוויינקו, איליה זבארני, אולכסנדר קראבייב, אולכסנדר זינצ'נקו, סרגיי סידורצ'וק, מיקולה שאפארנקו, רוסלן מלינובסקי, רומן ירמצ'וק ואנדריי ירמולנקו.

אנדריי ירמולנקו - נהנה מפריחה מחודשת | צילום: רויטרס