אח שמת בילדותו ואחות עם שיתוק מוחין | סיפורו המטלטל של הכוכב העולה של נבחרת אנגליה

ג'ק גריליש, אחד הכוכבים העולים של אסטון ווילה ונבחרת אנגליה, התראיין אצל כתב ה-BBC וסיפר על ילדותו הקשה, חשיבות המשפחה עבורו והדרך שעבר לסגל הנבחרת הבוגרת

זמן צפייה: 00:37

״אני כל כך אוהב אותם בן אדם״ במשפט הזה פתח ג'ק את הראיון שלו, ״באותו הלילה מול סקוטלנד (במחזור הקודם) כשעליתי מהספסל, אמא שלי ישר סימסה לי, אני חושב שהיא הייתה בסוג של סערת רגשות אבל בקטע טוב.״

כשנשאל לגבי האחים שלו אמר ״אחי הקטן נהרג כשהייתי קטן, לאחותי הקטנה יש שיתוק מוחין, היא כמו החברה הכי טובה שלי, אני מדבר איתה על הכל כל הזמן״.

״אמא שלי תמיד דאגה לשאר המשפחה, בזמן שאבא שלי היה לוקח אותי ואת אחי לוילה פארק (האצטדיון של אסטון וילה) בשבתות. בימי ראשון הוא תמיד היה לוקח אותי לאיפה שהייתי משחק לא משנה כמה רחוק זה היה״.

הילד שהפך לכוכב של ווילה | צילום: רויטרס

עוד בנושא:

לאחר שעזר לנבחרת סקוטלנד: אורי גלר מנסה להשפיע על תוצאת המשחק של אנגליה >>

יקוו לפרוץ כמו גריליש: השחקנים שצפויים לפרוץ קדימה ביורו>>

האם הפעם שלושת האריות ישאגו? על התקוות של נבחרת אנגליה >>

 

גריליש המשיך וסיפר בגאווה על הוריו :״לא כל הורה היה עושה דבר כזה, הוא ממש גאה בי, הוא לא מתבייש להגיד לי את זה. הוא תמיד אומר לי כמה שהוא מתגאה בדרך שעברתי. אבל אני תמיד מרגיש שאני יכול לעשות את ההורים שלי גאים עוד יותר״.

מה לגבי המספר שלך? אתה לובש את המספר 7 שיש לו משמעות באנגליה, שאל כתב BBC: ״ללבוש את הספרה 7 זה מדהים, זה פשוט ממלא אותי בהמון בטחון עצמי. אתה יודע, לחץ הוא פריבילגיה, ככה תמיד אני ראיתי את זה. בסופו של דבר, אני פשוט עולה על המגרש ומשחק עם חיוך על הפנים כי זה הרגע בו אני הכי שמח, עם הכדור ברגליים שלי״.

הכוכב של אסטון וילה חווה עונה אישית נהדרת כשהוא כובש 6 שערי ליגה ומבשל 12 נוספים ובכך מבסס את עצמו כאחד השחקנים הטובים ביותר בפרמייר ליג האנגלית, דבר אשר לפי השמועות גרם לו להיכנס לפנקס של פפ ומנצ'סטר סיטי האלופה.

היום, הוא צפוי לראשונה לפתוח בהרכב הנבחרת בטורניר כשמעליו תרחף שאלת השאלות, האם הכוכב העולה מהוילה פארק יוכל להוכיח את עצמו גם על הבמה הגדולה ביותר באירופה? אין ספק שעל המגרש יש לו עוד מה להוכיח, אבל בעולם האמיתי הוא ומשפחתו הוכיחו כבר די והותר.

יקבל לראשונה את ההזדמנות בהרכב הפותח | צילום: רויטרס

 

תורגם מאנגלית

נלקח מאתר BBC