משחק הפתיחה בין טורקיה לאיטליה

נבחרת איטליה, אחת הנבחרות המסקרנות בטורניר תקווה לפתוח ברגל ימין ואף להצהיר כוונות לקראת ההמשך, כשמנגד תעמוד לה נבחרת טורקיה העקשנית שרוצה להוכיח שהיא כאן כדי להישאר. יורו 2020 יוצא לדרך, ואנחנו מכינים אתכם למשחק הפתיחה | הערב, אחרי אולפן היורו בערוץ 13

זמן צפייה: 00:40

למתחם היורו של רשת 13 >>

משחק הפתיחה  (הערב 22:00, ערוץ 13) יספק לנו מפגש מאד מעניין בין נבחרת איטליה המתחדשת לבין נבחרת טורקיה שתנסה לחולל הפתעה כבר במחזור הפתיחה.
לאחר עשור לא פשוט, האיטלקים מגיעים לטורניר גדול במצב נהדר, ההגנה סוף סוף מתייצבת, ובחוד ההתקפה מחכה לו צ'ירו אימובילה שיקווה להוביל את הנבחרת שלו לתואר ראשון מאז הזכייה במונדיאל 2006.
אצל הטורקים המצב מעט שונה, הנבחרת של שנול גונש, שלא מגיעה כפייבורטית גדולה לטורניר, תנסה להפתיע את כולנו כבר במחזור הפתיחה עם ניצחון על אחת מהפייבוריטיות ללכת עד הסוף.

האם איטליה יכולה ללכת עד הסוף? >>

לוח המשחקים המלא של יורו 2020 >>

ה"אזורי" מאיטליה מגיעה למשחק בכושר נהדר, היא צלחה את כל משחקי ההכנה שלה ועושה רושם שלראשונה מזה עשור שלם, החבורה של מאנצ'יני יכולה לחלום בגדול בזכות דור חדש של שחקנים צעירים ומוכשרים,שמשתלב עם דור יותר וותיק ומנוסה.
המוביל מבניהם הוא ג'יאנלואיג'י דונארומה, השוער שלקח את מילאן לראשונה לליגת אלופות מאז שנת 2013 וכעת מועמד מוביל לעבור לקבוצת הפאר של פאריס סן ז'רמן. האיטלקי הצעיר יקבל את אפודת השוער ויכנס לנעליים הענקיות של בופון האגדי שלראשונה מאז יורו 2000 לא יכלל בסגל הנבחרת.
חוליית ההגנה צפויה להמשיך עם צמד הוותיקים, בונוצ'י וקיילני המצויינים, כשבחוד ההתקפה, שם נעשה השיפור הכי משמעותי, הכחולים ישענו על יכולותיהם הנהדרות של צ'ירו אימובליה (53 שערים בשתי העונות האחרונות במדי לאציו), לורצנו אינסינייה ודומינקו ברארדי

הרכב משוער: ג'יאנלואיג'י דונארומה, לאונרדו סיפנזולה, לאונרדו בונוצ'י, ג'ורג'ו קיילני, אלסנדרו פלורזי, מנואל לוקאטלי, ז'ורז'יניו, ניקולו בארלה, לורצנו אינסינייה, דומינקו ברארדי וצ'ירו אימובילה.

ג'אנלואיג'י דונארומה - נכנס לנעליים גדולות | צילום: shutterstock

מהצד השני נבחרת טורקיה תגיע כדי לנסות ולעשות חיים קשים לנבחרת של מאנצ'יני ואולי להמם את כולנו.
בהנהגת בוראק יילמז הוותיק, שמגיע אחרי עונת שיא מבחינת כיבושים, ועם סוללה של כישרונות צעירים יש תחושה שהטורקים יכולים להפתיע ובגדול. לראשונה מזה שנים, הנבחרת כוללת מספר רב של כוכבים כשהמוביל בהם הוא הקשר הנהדר יוסוף יאזיג'י, ששיתוף הפועלה שלו עם יילמז הוביל העונה את ליל לאליפות סנסציונית בצרפת לראשונה מזה עשור.
בחלק ההגנתי, הטורקים יכולים להיות מאד מרוצים משני הבלמים הצעירים שלהם, סאגלר סוינקו ומריח דמיראל המצויינים, הראשון הוביל את הגנת לסטר העונה ושמו כבר נרשם בפנקסים של אריות אירופה. לעומתו, דמיראל מחפש לפרוח מחדש לאחר שמעמדו בגברת הזקנה התערער העונה ואין כמו טורניר גדול כדי לחזור ישירות לקדמת הבמה.

הרכב משוער: אואורג'אן צ'אקיר, אומוט מאראש, סאגלר סוינקו, מריח דמיראל, זקי צ'ליק, אוקאי יוקושלו, הקאן צ'להאנולו, יוסוף יאזיג'י, אוזאן טופאן, קינאן קרמן ובוראק יילמז.

בוראק יילמז - ינסה להוביל את הטורקים להפתעה גדולה | צילום: shutterstock