הילד הנצחי והשחקן הכי מצחיק בסגל | על החזרה של תומאס מולר לנבחרת גרמניה

נבחרת גרמניה תפתח מול צרפת את דרכה ביורו 2020, בין כל ההכנות, ההתרגשות והדריכות, ישנו "ילד" אחד שעושה קאמבק מיוחד ולא צפוי – סיפורו של כוכב באיירן מינכן תומאס מולר

תומאס מולר - תמיד עם חיוך | צילום: shutterstock

ה"ילד הנצחי" של נבחרת גרמניה חוזר לסגל הנבחרת לראשונה מאז יורו 2016, ואפשר להגיד שהרבה מים זרמו בנהר מאז שסיים כמלך השערים של הנבחרת במונדיאל 2010.
העונות שהגיעו לאחר הטורניר (3 במספר) היו לא פשוטות עבור הכוכב ורבים כבר מיהרו להספיד אותו ולחפש לו נתיב אל עבר סיום הקריירה, המספרים דעכו, היכולת הייתה פושרת ולמרות זכיות רצופות של באיירן באליפות הליגה, היה נראה שזה פשוט לא זה והדוגמא הקלאסית לכך היא עונת 2018/19 בה לראשונה מזה שנים השערים והבישולים שלו עמדו על מספר חד ספרתי. עם הירידה במספרים גם שמחת החיים שאפיינה את מולר נראתה בדעיכה והוא לא הזכיר בכלום את השחקן השמח שהיה בעברו.

על המסלול ההפוך ממולר: האם גארת' בייל יפרוש?

חובת צפייה - הרגעים הכי מצחיקים של תומאס מולר

התקופה הקשה הזו עלתה לו במקומו בסגל הנבחרת כאשר במרץ 2019 יוגי לב הודיע במסיבת עיתונאים, כי הוא לא מתכוון להזמין יותר את תמואס מולר לסגל המורחב.
אבל אז, הגיעה נקודת המפנה, כאשר היה נראה שהקריירה שלו גמורה וכשהוא נושק לגיל 30 מולר עשה את מה שהוא יודע לעשות הכי טוב, להמציא את עצמו מחדש בדרך לקאמבק מפואר בעונת 19/20.
נראה שהשחקן שהיה נחשב לסוקרר קטלני, הבין בעצמו שיכולות הכיבוש שלו קצת דעכו ופשוט החליט להתרכז יותר בבישולים. איך זה נגמר? שבירת שיא הבישולים לעונה סדירה בבונדסליגה עם 21 כאלו ובתוספת ליכולות פנומנליות שסייעו לבאיירן לזכות בטראבל מקומי נוסף.

היריבה של גרמניה בבתים: האם פורטוגל יכולה ללכת עד הסוף?

העונה מולר פשוט המשיך להיות השחקן הטוב ביותר בקבוצתו בצוותא עם רוברט לבאנדובסקי והרשית ובישל במספרים דו ספרתיים לראשונה מאז עונת 2014/15.
הקשר המוכשר שבאופן די מפתיע מעולם לא כבש בטורניר היורו ינסה למצוא את הרשת ועל הדרך אולי גם לזכות בתואר היחיד שעדיין לא הצליח להשיג לעצמו.
יתכן שזהו יהיה הטורניר האחרון בקריירה המפוארת שלו, אך אין ספק ש"דר ראדומטר" חדור מוטיבציה להצליח ואולי, בפעם המי יודע כמה, הוא עוד ימציא את עצמו מחדש ויהמם את כולנו.

"להתחיל הכל מהתחלה, זה כמו לנשום בפעם הראשונה": תומאס מולר כאן! ואין ספק שהוא לא מתבזבז לו יותר.

ינסה לשחזר את היכולת מהזכייה במונדיאל 2014 | צילום: shutterstock