הקרב על המקום הראשון בבית א' | איטליה המרשימה פוגשת את ויילס

נבחרת ויילס רוצה להבטיח עלייה לשלב שמינית גמר היורו, שתיקו כנראה יספיק לה. מן הצד השני האיטלקים שכבר הבטיחו עלייה רוצים להבטיח את המקום הראשון. במקביל יפגשו שווייץ וטורקיה בקרב על המקום השלישי.

זמן צפייה: 00:32

המשחק המרכזי הערב (19:00 ספורט 2) אמור להיות משחק מסקרן בין מוליכת הבית - איטליה, שתרצה להבטיח את המקום הראשון, לבין נבחרת ויילס שתרצה להפתיע את האזורי ועל הדרך להבטיח עלייה לשלב הבא. לחניכיו של מנצ׳יני תספיק תוצאת תיקו כדי להבטיח את ראשות הבית.

איטליה תעלה למשחק עם חוסר משמעותי בהגנה, כאשר הבלם הוותיק ג׳יורג׳יו קייליני יעדר בעקבות רגישות. ומי שצפוי להחליפו הוא פרנצ׳סקו אצ׳רבי מלאציו. בנוסף מי שצפוי לקבל מנוחה הוא המגן השמאלי, לאונרדו ספינזולה ובמקומו יעלה אמרסון. החדשות הטובות בצד האיטלקי הן שקשרה המוכשר של פ.ס.ז׳, מרקו וראטי אמור לחזור להרכב לאחר שנעדר משני משחקי הפתיחה. עדיין לא ידוע אם יפתח בהרכב או יעלה מן הספסל.

האזורי שחוו אכזבות בשנים האחרונות, רוצים להמשיך את המומנטום המעולה שהם נמצאים בו, ולנצח את נבחרת ווילס בפעם השמינית בהיסטוריית המפגשים בין שתי הנבחרות.

הרכב משוער: גינלואיג׳י דונארומה, ג׳ובאני די לורנצו, לאונרדו בונוצ׳י, פרנצ׳סקו אצ׳רבי, אמרסון, מנואל לוקאטלי, ז׳ורז׳יניו, ניקולו ברלה, לורנצו אינסינייה, אנדראה בלוטי ופדריקו קייזה.

קייליני - יחסר במרכז ההגנה האיטלקי | צילום: רויטרס

עוד בנושא:

זאזה למקומה הטבעי: איטליה חוזרת לקדמת הבמה >>

הריקוד האחרון של גארת' בייל? על עתידו של כוכב נבחרת ויילס >>

מן העבר השני, הבריטים מגיעים במומנטום טוב למשחק לאחר ניצחון מרשים על נבחרת טורקיה והשגת ארבע נקודות שיספיקו לעלייה לשלב הבא ככל הנראה. הוולשים יקוו להפתיע את האיטלקים בבית שלהם ולהבטיח עלייה לשלב הבא מהמקום הראשון. שחקניו של רוברט פייג׳ ינסו לשפר גם את המאזן העגום שלהם מול הכחולים- בתשעת המשחקים שנערכו בין שתי הנבחרות הם ניצחו פעמיים בלבד ואת היתר הפסידו.

הוולשים צפויים לעלות בהרכב זהה למשחק האחרון בו הם ניצחו 2-0 את נבחרת טורקיה

הרכב משוער: דני וורד, בן דיוויס, ג׳ו רודון, כריס מפאם, קונור רוברטס, ג׳ו אלן, ג׳וזף מוריל, גארת׳ בייל, ארון ראמזי, דניאל ג׳יימס וקיפר מור.

נבחרת ויילס חוגגת ככל הנראה עלייה לשלב הבא | צילום: רויטרס

במשחק השני של הבית שיתרחש במקביל למפגש בין איטליה לויילס, יפגשו נבחרות שווייץ וטורקיה לקרב הזדמנות אחרונה על המקום השלישי.

שווייץ תקווה להפסד של הוולשים וניצחון בהפרש גבוה מספיק, על מנת להבטיח את העלייה דרך המקום השני, ולא להיות תלויה בשאר הבתים. לטורקיה לעומתה ככל הנראה לא יספיק גם ניצחון, כאשר 3 נקודות בלבד לא צפויות להיות מספיקות כדי להמשיך לשלב הבא