הארי קיין מחפש שער ראשון - האם זה יקרה דווקא מול היריבה המושבעת?

אנגליה אומנם סיימה במקום הראשון בביתה, אך כבשה שני שערים בלבד. כדי לעבור את המשוכה הקשה בדמות גרמניה ולהעפיל לרבע הגמר, נבחרת שלושת האריות חייבת את קיין, מלך שערי מונדיאל 2018, בשיאו. האם הוא סוף סוף יכבוש?

זמן צפייה: 00:14

נבחרת אנגליה תארח בוומבלי מחר (שלישי) את נבחרת גרמניה לאחד המשחקים היותר מרתקים שהטורניר היה יכול לספק לנו, אך אם האנגלים רוצים להשאיר לעצמם סיכוי אמיתי לשלב הבא, הם יזדקקו להארי קיין ("הוריקיין") חד מתמיד.

זה לא סוד שלמרות ההעפלה לשלבי הנוקאאוט, נבחרת שלושת האריות נראתה רע בלשון המעטה. שני שערים בלבד(!) זו הכמות שחוליית ההתקפה המורכבת מכל כך הרבה כישרונות סיפקה עד כה, ועושה רושם שעל מנת לנצח ולעבור את נבחרת גרמניה, אנגליה תזדקק לסקורר העיקרי שלה.

הארי קיין
הארי קיין | צילום: רויטרס

החלוץ הנהדר, מלך שערי מונדיאל 2018, עדיין לא הצליח למצוא את הרשת בשלושת המשחקים הראשונים של הטורניר, נתון מדאיג מאוד מאחר וגם שאר חבריו לחוד ההתקפה (פרט לראחים סטרלינג) לא צלחו מול השער גם הם. בפן האישי, קיין חווה עונה נהדרת במדי טוטנהאם כשסיים פעם נוספת כמלך שערי הפרמיירליג האנגלית עם 23 שערים, כשהוא מוסיף לעצמו גם רזומה מדהים של 14 בישולים, כשגם בנתון הזה הוא הוביל את הליגה (מעורבות ישירה בלא פחות מ37 שערים!).

בטח אתם שואלים את עצמכם כרגע, אז איך זה שלמרות מספרים כל כך מדהימים קיין עדיין לא מצא את הרשת? כנראה שהתשובה לכך מנותקת מיכולתו על כר הדשא, קיין פשוט לא מרוכז כל כולו בטורניר, לפחות כך זה מרגיש. זה לא סוד שהעונה האדירה שסיפק הכניסה אותו למספר פנקסים ברחבי היבשת, כשאפילו הוא עצמו כבר ביקש מראשי טוטנהאם לעזוב את המועדון בחלון הנוכחי. יכול מאד להיות שכל ההתעסקות בעתידו פשוט פוגעת בו ובחדות שלו ובינתיים הוא ונבחרתו הם המפסידים העיקריים מכך.

הארי קיין
הארי קיין | צילום: רויטרס

אם סאות'גייט רוצה להוביל את נבחרתו אל השלב הבא, הוא יהיה חייב למצוא פתרון מהיר ויעיל ל"בעיה" סביב הקפטן שלו לקראת המשחק נגד ה"מאנשאפט", שכבר הוכיחה הטורניר שכשהיא מרגישה רכות אצל היריבה שלה, היא דורסת בכל הכוח. תשאלו את פורטוגל.

אנגליה והארי קיין עומדים בפני מבחן אמיתי, האם הקפטן יצליח להתעלות ולספק לנו עוד רגע אדיר בבמה הגדולה ביותר באירופה או שלחילופין, הלחץ סביבו רק ייגבר עם משבר השערים והדחה מוקדמת מהטורניר היוקרתי.

ראחים סטרלינג
ראחים סטרלינג - היחיד באנגליה שהבקיע עד כה ביורו | צילום: רויטרס