ספרד נגד שבדיה לצפייה ישירה

הצטרפו לשידור החי מיורו 2020 למפגש הפיקנטי בין הספרדים לנבחרת שבדיה

המשחק התחיל!

לאולפן סיכום משחקי היום השלישי >>

האם ספרד יכולה להיות משמעותית בטורניר היורו?

זה לא סוד שאכזבה גדולה פוקדת את נבחרת ספרד בשנים האחרונות. מאז הזכייה ביורו 2012, הדברים לא כל כך מתחברים לאדומים, דבר שהוביל למספר זעזועים בסגל הנבחרת כשהאחרון שבהם הוא השארתם של סרחיו ראמוס (פצוע) וג'רארד פיקה הוותיקים בביתם לטורניר הנוכחי. הספרדים מעמידים הפעם נבחרת צעירה, שמלווה במספר כישרונות חדשים לצד שחקנים וותיקים יותר. בהובלתם של טיאגו אלקטנרה וגרארד מורנו היא תקווה לראשונה מאז 2012 להצליח להגיע אל שלבי ההכרעה המאוחרים ואף לנסות ולזכות בתואר שיספק כל כך הרבה נחת אחרי תקופה ארוכה ומייגעת.

הרכב משוער: דויד דה חאה, ג'ורדי אלבה, אריק גארסיה, אמריק לאפורטה, מרכוס יורנטה, פדרי, סרחיו בוסקטס, טיאגו אלקנטרה, פראן טורס, אלבארו מוראטה וגרארד מורנו.

סרחיו ראמוס - יחסר במרכז ההגנה הספרדית

עם איזסק ופראן טורס: הכוכבים הצעירים שרוצים לכבוש את היורו >>

בצד הצהוב שבדיה התבשרה כי למרות שהחליט לחזור לנבחרת, הקפטן האגדי זלאטן איברהימוביץ  לא יוכל לקחת חלק בטורניר בגלל פציעה. בעקבות זאת כל התקוות של אוהדיה נושאות על עבר אלכסנדר איזסק, חלוצה הנהדר של ריאל סוסיאדד שכאמור כבש העונה 17 שערים בליגה והוא עשוי להיות האיש בחוד החנית והמוציא לפועל העיקרי של נבחרתו. שוודיה ידועה במשחק המאוד מאוד אגרסיבי שלה אך האם זה יספיק כדי להמם את הספרדים פעם נוספת כבר במחזור הפתיחה?

הרכב משוער: רובין אולסן, מרקוס דניאלסון, ויקטור לינדלוף, מיקאל לוסטיג, אמיל פרוסברג, אלבין אקדאל, כריסטופר אולסון, סבסטיאן לארסון, אלכסנדר איזסק ודז'אן קולוסבסקי.

איזסק - ינסה להשכיח את זלאטן