סלובקיה פוגשת את שבדיה בקרב המפתיעות של בית ה' | היום בערוץ 13

שתי הנבחרות שהפתיעו את פולין וספרד במחזור הפתיחה נפגשות במשחק המוקדם של בית ה' (16:00, שידור ישיר ברשת 13) כאשר ניצחון שלהם יכול להבטיח מעשית עלייה לשמינית הגמר

זמן צפייה: 00:22

רובין אולסן נגד מרטין דובראוקה, ויקטור לינדלוף מול מילאן שקריניאר, רוברט מאק נגד סבסטיאן לארסון. שתי הנבחרות סימנו את המשחק הזה ביומן כדי לנצח בו ולהשיג את הכרטיס לשלב הבא, שבעקבות תוצאות המחזור הקודם, הפך לקריטי מתמיד.לובקים, שלא ניצחו באף אחד ממפגשי העבר (3 ניצחונות לשבדיה, 2 תוצאות תיקו), יכולים להגיע ל-6 נקודות אם ירשמו ניצחון היסטורי על השבדים, מה שלא יפתיע אף אחד לאור היכולת נגד פולין.

הסלובקים, כאמור, מגיעים מעודדים מאוד למשחק הקרוב. הקבוצה מגיעה לבית בתור הנמושה שאפילו הנבחרת שלנו הצליחה לנצח, אבל הסלובקים צוחקים על כולם כל הדרך למקום הראשון בבית לעת עתה. הקפטן מארק המשיק לא צפוי לפתוח בגלל פציעה, כשמי שיחליף אותו הוא ככל הנראה מיקאל דוריץ' הותיק. שאר ההרכב יישאר כמו שהוא, במטרה להשיג לפחות נקודה ולהעפיל לשלב הבא באופן כמעט מעשי.

מארק האמשיק

הרכב משוער סלובקיה: מרטין דובראוקה; פטר פקאריק, לובומיר שטקה, מילאן שקריניאר, תומאש הובוצ'אן; לוקאש הארסלין, יוראי קוצקה, יאקוב הארומדה, רוברט מאק; מיקאל דוריץ', אונדריי דודה.

השבדים, לעומת זאת, מגיעים במצב רוח מרומם. התיקו עם נבחרת ספרד הכניס אנרגיה חדשה בקרב הסגל ובשילוב ההפסד של הפולנים, הם מגיעים כדי לנצח ולהיות תלויים בעצמם במחזור הסיום. גם כאן יש חיסרון אחד, כאשר המגן הותיק מיקאל לוסטיג לא יהיה כשיר, זכר לפציעה שספג במחזור הקודם, ויחליף אותו אמיל קראפט. שאר ההרכב ככל הנראה ימשיך כמו שהוא, אלכסנדר איסק  ומרכוס ברג יובילו את ההתקפה השבדית.

הרכב משוער שבדיה: רובין אולסן; אמיל קראפט, ויקטור לינדלוף, מרכוס דניאלסון, לודוויג אוגוסטינסון; סבסטיאן לארסון, כריסטופר אולסון, אלבין אקדל, אמיל פורסברג; אלכסנדר איסק, מרכוס ברג.

איזסק | צילום: shutterstock