הערב ברשת 13: הביתה או לרומא - מי תזכה ביורו 2020?

הטורניר הגדול מגיע אל רגעי ההכרעה (הערב, 22:00, רשת 13) כשנבחרת אנגליה תפגוש את נבחרת איטליה למשחק שיכתיר את אלופת אירופה החדשה

זמן צפייה: 00:35

איטליה נגד אנגליה בשידור חי >>

אתם קבעתם: נבחרת המצטיינים של יורו 2020 >>

 

?Its coming home

נבחרתו של סאות'גייט תעשה היסטוריה כשתופיע לראשונה בגמר היורו ולמעשה תיקח חלק במשחק גמר בפעם הראשונה מאז הזכייה אי שם ב-1966. אנגליה עברה טורניר מרתק ולמעשה לא ספגה כלל עד למשחק חצי הגמר אותו צלחה בתוצאה 2-1 בזכות פנדל מדוייק של הארי קיין לאחר הארכה. נבחרת שלושת האריות תגיעה דרוכה ומוכנה למפגש הענק שיתרחש בביתה מה שעשוי להוסיף לה המון רוח גבית למפרשים.

הארי קיין
הארי קיין | צילום: רויטרס

הרכב משוער: ג'ורדן פיקפורד, קייל ווקר, ג'ון סטונס, הארי מגוויר, לוק שואו, קלווין פיליפס, דקלן רייס, מייסון מאונט, ראחים סטרלינג, ג'ק גריליש והארי קיין.

עוד בנושא:

כדורגל שמנגן על הרגש: סיכום חצאי גמר יורו מלאי אמוציות >>

הצביעו והשפיעו: נבחרת המצטיינים של יורו 2020

?Its coming rome

מן העבר השני נבחרת ה"אזורי" מחפשת תואר ראשון מאז 2006 וזכייה ראשונה ביורו מאז 1968. עושה רושם שהיא הפייבוריטית המובילה לעשות את זה לאחר הטורניר האדיר שעובר עליה; האיטלקים היו חדים מאד מהרגע הראשון, רשמו שיא היסטורי של דקות ללא ספיגה, לא הפסידו במשך 33 משחקים ונראה שהכל פשוט מתחבר להם כמו פאזל, חוליית ההתקפה מספקת את הסחורה בהובלתם של אימובילה, אינסינייה וקייזה כשבמקביל בהגנה ההחלטה לחזור ולתת את הבמה ל"זקני השבט" השתלמה בדמותם של קייליני ובונוצ'י הנהדרים.

רוברטו מאנצ'יני מחפש לעשות היסטוריה ועשוי להמשיך ולתת את הקרדיט לאותם ה-11 שפתחו בחצי הגמר נגד ספרד.

צילום: רויטרס

הרכב משוער: ג'יאנלואיג'י דונארומה, ג'ורג'ו קייליני, לאונרדו בונוצ'י, ג'ובאני די לורנצו, אמרסון, מרקו וראטי, ז'ורז'יניו, ניקולו בארלה, לורנצו אינסינייה, צ'ירו אימובילה ופדריקו קייזה.