רוצה להוכיח גם על המגרש | כריסטיאנו רונאלדו מתכונן למפגש קריטי נוסף מול נבחרת צרפת

נבחרת פורטוגל פוגשת את נבחרת צרפת למשחק ענקיות שבסיומו נדע את זהות המעפילה לשלבי הנוקאאוט, אך עבור הכוכב מדובר בהרבה יותר מעוד משחק, אלא בסגירת מעגל שיכולה להגדיר את מעמדו ההיסטורי

כריסטיאנו רונאלדו -רוצה לכבוש גם מול בלגיה | צילום: רויטרס

כדי לנסות ולהבין עד כמה המפגש הזה חשוב לאחד השחקנים הגדולים בתולדות הכדורגל, צריך לחזור אחורה, לגמר היורו הקודם של כריסטיאנו רונאלדו.

הסלסאו בהנהגתו עשו את כל הדרך עד הגמר הגדול בו הם פגשו את נבחרת ה"טרי קולור" שהייתה נחשבת לפיבוריטית העיקרית לזכייה בטורניר אותו אירחה בביתה. המשחק נפתח בצורה שקולה עד לרגע המפנה, לקראת סוף המחצית הראשונה, רונאלדו התנגש עם פאייה, סיבב מעט את הברך אך בצורה המאד אופיינית לו קם וניסה להמשיך ולשחק. 2-3 דק' חלפו והספסל הפורטוגלי בהלם, הכוכב הגדול יושב על הדשא וממרר בבכי תוך כדי שהוא מסמן כי הוא אינו יכול להמשיך.

רגעי הפציעה בגמר היורו | צילום: רויטרס

מאותו הרגע, דקות של חרדה סררו בקרב אוהדיה של פורטוגל, אך דווקא כשהכל היה נראה אבוד עבורם, כולנו זכינו לעוד רגע של גדולה תוצרת CR7, ולראשונה בקריירה שלו, הרגע הזה היה דווקא מחוץ למגרש.

הכוכב סירב לרדת אל חדר ההלבשה ולמעשה לאורך כל המשחק שימש כ"מאמן שני" על הקווים. הוא צעק, עודד, הלהיט ובעיקר האמין בחבריו לנבחרת ולא היה מוכן לוותר, כן כן, גם כשהוא על הספסל וחבוש בברכו.
לקראת הדקה ה-109 אדר כבש את שער היתרון במשחק עבור פורטוגל שגם זכתה בתואר בסיומו.
בשביל להבין כמה ההשפעה של רונאלדו הייתה גדולה, אפילו מהספסל, מספיק לשמוע את המילים של אדר בראיון בסיום המשחק: "כשעמדתי להיכנס, כריסטיאנו ניגש אליי, הוא אמר לי שהוא מאמין בי ושאני אכנס ואכבוש, לא יכלתי לאכזב אותו".

רונאלדו ואדר לפני השער המכריע | צילום: רויטרס

עוד בנושא:

גם רונאלדו שם: הגולים הכי גדולים בהיסטוריה של היורו >>

כמה יעלה לכם לטוס לראות משחק יורו באירופה? >>

אל המשחק שינעל את הבית, רונאלדו יגיע כרגיל במוטיבציית שיא, אך הוא גם עשוי לנסות ולסגור מעגל ועל הדרך לקחת את נבחרתו שוב אל שלבי הנוקאאוט המאוחרים.

האם אנחנו בדרך לעוד הופעה הירואית של האיש שינסה לנפץ עוד שני שיאים אישיים ולהפוך לשחקן שהופיע הכי הרבה פעמים ביורו ובנוסף לשחקן שענד את סרט הקפטן בהכי הרבה משחקים במפעל ( שני השיאים שייכים לבופון כרגע) ולרשום עוד ציוני דרך אדירים בקריירה האגדית שלו. "שלא יגמר לעולם" כי איזה כיף שזכינו לראות אותו בפעולה, ואין לדעת בעוד כמה טורנירים גדולים נזכה לראות את הפנומן.

תמיד מחפש לשבור שיאים חדשים