׳׳וונדרלנד׳׳ בשוויץ | האם השוויצרים ימשיכו את האגדה גם מול ספרד החזקה?

שלב רבע הגמר יוצא לדרך (הערב 19:00, ישיר ברשת 13) כאשר נבחרת שוויץ המפתיעה תפגוש את ה׳׳לה רוחה׳׳ למפגש מסקרן על כרטיס לחצי הגמר. האם הספרדים ימשיכו לשלב הבא או שאולי תהיה עוד סנסציה?

זמן צפייה: 00:37

המשחק שפותח לנו את שלב רבע הגמר צפוי להיות משחק מעניין בין נבחרת שוויץ שתרצה להמשיך לעשות היסטוריה לבין נבחרת ספרד שתקווה לא לפשל.

הספרדים כאמור מעולם לא פגשו את יריבתם בשלבים המכריעים במפעל כזה, והם צפויים לעמוד במבחן לא פשוט מול הנבחרת העקשנית, שרוצה להוכיח שהיא כאן כדי להילחם.

עוד בנושא:

מתכוננים לקרב הגדול של רבע גמר היורו >>

עקב התפרצות קורונה במשחקי היורו בלונדון: אלפים נדבקו בנגיף >>

אחרי הניצחון המדהים שלהם על אלופת העולם צרפת הפרס של חניכיו של ולדימיר פטקוביץ׳ הוא עוד אתגר עצום מול נבחרת ספרד. כזכור השוויצרים הדהימו את כולם, כשנשארו תשע דקות לסיום המשחק התוצאה הייתה 3-1 לצרפתים, אך הם הבקיעו שני שערים מאוחרים כדי לכפות הארכה שם הם ניצחו בפנדלים 5-4.

השוויצרים יעלו למשחק עם חוסר אחד די משמעותי, כאשר הקפטן גרניט צ׳אקה לא יוכל לשחק בגלל כרטיסים צהובים.

צ'אקה - אחראי לסנסציה הגדולה של שמינית הגמר | צילום: רויטרס

הרכב משוער: יאן סומר, ריקארדו רודריגס, מנואל אקנג׳י, ניקו אלבדי, סטיבן זובר, רמו פרוילר, סליבן ווידמר, קווין מבאבו, שרדאן שאקירי, בריל אמבולו והאריס ספרוביץ׳.

מן הצד השני, הספרדים מגיעים למשחק כפייבוריטים ובמומנטום טוב לאחר ניצחון 5-3 בהארכה על סגנית אלופת העולם קרואטיה. חניכיו של לואיס אנריקה כבשו עשרה שערים בשני המשחקים האחרונים שלהם, והם יקוו להמשיך את היכולת הזו ובנוסף לשמור על המאזן המעולה שלהם מול הנבחרת השוויצרית. שתי הנבחרות נפגשו 22 פעמים בעבר כאשר הלה רוחה ניצחו 16 פעמים מתוכם.

הספרדים יגיעו למשחק עם שני חוסרים כאשר דייויד דה חאה וחוסה גאיה בספק למשחק בגלל פציעות.

הספרדים ירצו להמשיך לחגוג | צילום: רויטרס

הרכב משוער: אונאיי סימון, סזאר אזפיליקואטה, אריק גארסיה, אמריק לאפורט, ג׳ורדי אלבה, קוקה, סרחיו בוסקטס, פדרי, פראן טורס, אלברו מוראטה ופאבלו סראביה.