אימפריות בפעולה: היריבות המושבעות אנגליה וגרמניה בקרב על המקום ברבע הגמר

לאחר ההדחה של מספר נבחרות ענק, הערב שלב שמינית הגמר יספק לנו מפגש סופר פיקנטי בין שתי מעצמות כדורגל שרוצות ללכת עד הסוף. נבחרת אנגליה פוגשת את נבחרת גרמניה לקרב על כל הקופה

זמן צפייה: 00:14

נבחרת "שלושת האריות" תגיע למפגש לאחר שסיימה בראשות הבית ולמעשה לא ספגה עד כה אף לא שער אחד.
אך לא הכל ורוד אצל הלבנים שמתקשים למצוא את הרשת ולמעשה כבשו רק שתי שערים בודדים שהגיעו מרגליו של ראחים סטרלינג והתקופה הדלה בקרב שחקני ההתקפה מהווה מקום לדאגה גדולה.

סאות'גייט יקווה "להרוויח" מחדש את הקפטן שלו הארי קיין לקראת המפגש הקשה, החלוץ לא נראה חד במיוחד לאורך הטורניר ואם הנבחרת האנגלית תרצה להשאיר לעצמה סיכוי אמיתי לעבור שלב, היא תזדקק לו יותר מתמיד.
אם זה לא מספיק, אנגליה תחסר את מייסון מאונט הנהדר לאחר שהתגלה כחיובי לנגיף הקורונה והוא לא יכול לקחת חלק בהתמודדות בעקבות הבידוד שבו הוא שוהה. ג'ק גריליש שקיבל את חולצת ההרכב במשחק האחרון ואף בישל את שער הניצחון עשוי להמשיך ב11 לאור יכולתו המצוינת.

הארי קיין מחפש שער ראשון – האם זה יקרה דווקא מול היריבה המושבעת?

הערב ברשת 13: שבדיה ואוקראינה בקרב על המקום ברבע הגמר >>

הרכב משוער: ג'ורדן פיקפורד, קייל ווקר, ג'ון סטונס, הארי מגוואיר, לוק שואו, קלווין פיליפס, דקלן רייס, בוקאיו סאקה, ג'ק גריליש, ראחים סטרלינג והארי קיין.

ג'ק גריליש - יקבל מקום בהרכב האנגלי | צילום: רויטרס

נבחרת גרמניה מגיעה למפגש בכושר נהדר, למרות האכזבה במחזור האחרון של שלב הבתים בו התקשו לנצח את נבחרת הונגריה העקשנית. הלבנים שחורים הבטיחו את מקומם בשמינית הגמר לאחר 2-2 דרמטי בסיום המשחק.
ה"מאנשאפט" דרוכים ומוכנים לקראת המשחק המסקרן ועושה רושם שיוגי לב יעלה במערך התקפי לאור "בצורת" השערים בקרב חוליית ההתקפה של האנגלים.

קאי הבארץ, שעובר טורניר נהדר בפאן האישי, עשוי להמשיך ולקבל את הקרדיט בחוד ההתקפה כשגם תומאס מולר עשוי לחזור ל11 ולפתוח בהרכב, למרות שעדיין לא הצליח לסיים את הבצורת הארוכה שלו בטורנירי היורו והוא ימשיך לחפש שער ראשון בזירה הזו. גם רובין גוסנס שמציג יכולת מדהימה לאורך הטורניר עשוי לשמור על מקומו ולהיות האקס פקטור של הגרמנים.

הרכב משוער: מנואל נויר, אנטוניו רודיגר, מאטס הומלס, מתיאס גינטר, רובין גוסנס, טוני קרוס, לאון גורצקה, ג'ושוע קימיך, לירוי סאנה, תומאס מולר וקאי האברץ.

קאי האברץ | צילום: רויטרס