המשחק הגדול של מחזור הפתיחה ביורו | אלופת העולם צרפת פוגשת את גרמניה

אלופת העולם המכהנת פותחת קמפיין בבית המוות של יורו 2020. ואיזו דרך יכול להיות טובה יותר ממפגש פסגה נגד נבחרת גרמניה החזקה, שרוצה לחזור לקדמת הבמה לראשונה מאז הזכייה במונדיאל 2014

בצד השני של הבית: האם לפורטוגל יש מה שצריך כדי ללכת עד הסוף? >>

נבחרת ה"טרי קולור" רוצה לפתוח את היורו בצורה הטובה ביותר, במיוחד כשמחכה לה מפגש כל כך פיקנטי הערב.
קיליאן אמבפה וחבריו יכולים להיות מרוצים מהיכולת שהציגו במשחקי ההכנה, למרות כמה דיווחים על סכסוכים בחדר ההלבשה הצרפתי, הם ינסו להתחבר בחזרה במטרה ליצור רצף זכיות לאחר שהניפו את גביע העולם בקיץ 2018.
הנבחרת הצרפתית תהנה משלל רב של כשרונות ואיכויות בכל העמדות, גריזמן, פוגבה, קאנטה וג'ירו הם רק חלק מהשמות הגדולים שיש לה להציע ועושה רושם שיהיה קשה מאד לעצור אותה.
למרות שהיא "עמוסה" בעמדות הקדמיות, קשה שלא לראות את האכזבה בקרב אוהדיה לאחר שקרים בנזמה הנהדר שרק לאחרונה זומן חזרה לסגל אחרי שנים ארוכות, נפצע במשחק ההכנה ונופה מהסגל ברגע האחרון.
עושה רושם שצרפת תגיע למפגש הזה בכל הכוח על מנת להצהיר כוונות וכבר במחזור הראשון של הטורניר לגבור על אחת מיריבותיה הגדולות ביותר.

הרכב משוער: הוגו לוריס, לוקאס הרננדס, פרסנל קימפמבה, רפאל וראן, בנז'מן פבאר, אנגולו קאנטה, פול פוגבה, אנטואן גריזמן, עוסמאן דמבלה, קיליאן אמבפה ואוליבייה ז'ירו.

אלופי העולם המכהנים

 

בצד הגרמני ישנן תחושות של רוח חדשה ישנה, דור של שחקנים צעירים וסופר מוכשרים שיעמוד לצידם של תומאס מולר וטוני קרוס הוותיקים.

על הקאמבק של תומאס מולר לנבחרת גרמניה >>

חזרתו של מולר לנבחרת הייתה מתבקשת, ה"ילד הנצחי" של הכדורגל הגרמני ומלך שערי מונדיאל 2010 מגיע הפעם בתור המנהיג, המבוגר האחראי והאיש למשימות מיוחדות של נבחרתו.
אם יצליח להביא את היכולת המדהימה שלו מבאיירן מינכן למדי הנבחרת, ה"מאנשאפט" עשויים להיות בלתי ניתנים לעצירה.
גרמניה תגיע למפגש הענקיות הזה במטרה אחת, לנצח ולהראות לכולם שהמכונה הקטלנית כאן כדי להישאר

הרכב משוער: מנואל נוייר, אנטוניו רודיגר, מאטס הומלס, מתיאס גינטר, לירוי סאנה, טוני קרוס, אילקאיי גונדואן, ג'ושוע קימיך, סרג' גנאברי, תומאס מולר וקאי האברץ.

מחפשת לחזור לקדמת הבמה