תמיד "פרפקטו"? איטליה רוצה להישאר מושלמת נגד אוסטריה ולהעפיל לרבע הגמר

שלב שמינית הגמר יוצא לדרך (שבת 22:00, ישיר ברשת 13) כאשר נבחרת איטליה שסומנה כאחת הפייבוריטיות לזכות תפגוש את נבחרת אוסטריה שעולה על הציפיות. האם האזורי ישארו מושלמים או שאולי האוסטרים יעשו סנסציה? לפני כן ווילס תפגוש את דנמרק למשחק הראשון של שלבי הנוקאאוט

המשחק המרכזי הערב צפוי להיות מפגש מעניין בין נבחרת איטליה שתרצה לשמור על מאזן מושלם לבין האוסטרים שינסו להפתיע ולהדיח את חניכיו של מאנצ׳יני. האיטלקים כאמור לא פגשו מעולם את האוסטרים במסגרת משחקי היורו, והם צפויים לעמוד במבחן לא פשוט מול הנבחרת העקשנית, שרוצה להוכיח שהיא לא מגיעה רק כדי להוות תפאורה.

נבחרת איטליה צפויה להגיע למשחק עם שני חוסרים רציניים בהגנה, כאשר בלמה הוותיק, ג׳יורג׳יו קייליני, עדיין סובל מרגישות בשריר ולמרות שחזר לאימונים, הוא לא צפוי לעלות. בנוסף מגנה הימני של פריז אלסנדרו פלורנצי עדיין בחשש למשחק בגלל פציעה בשריר השוק האחורי.

הרכב משוער: גינלואיג׳י דונארומה, ג׳ובאני די לורנצו, לאונרדו בונוצ׳י, פרנצ׳סקו אצ׳רבי, מרקו ווראטי, מנואל לוקאטלי, ז׳ורז׳יניו, ניקולו ברלה, לורנצו אינסינייה, צ'ירו אימובילה ופדריקו קייזה.

מן העבר השני, האוסטרים מגיעים במומנטום טוב לאחר נצחון מרשים 1-0 על נבחרת אוקראינה. הנבחרת האוסטרית עולה על הציפיות מאחר ובמשך כמעט 4 עשורים היא לא הצליחה לעבור את שלב הבתים של טורניר גדול. שחקניו של פרנקו פודה נהנים מחוסר הציפיות כלפיהם ויקוו להפתיע את כולם ולהדיח את הנבחרת האיטלקית המושלמת.

אוסטריה תגיע למשחק עם כמה חוסרים בהרכב- מרטין הינטרגר הבלם, כריסטוף באומגארטנר קשרה ההתקפי וואלנטינו לזארו, כולם בספק למשחק.

הרכב משוער: דניאל באקמן, פיליפ לינהארט*, דויד אלאבה, אלכסנדר דראגוביץ׳, סטפן ליינר, קסאבר שלאגר, פלוריאן גריליץ׳, קונראד לימר, מרסל סביצר, אלסנדרו שופ וסשה קליידז׳יץ׳.

נבחרת אוסטריה - תקווה להמשיך לחגוג מול איטליה | צילום: רויטרס

עוד בנושא:

הטוב, הרע והלא נורא – סיכום המחזור השלישי של יורו 2020 >>

נא לכוון שעונים: לוח משחקי הנוקאאוט המלא של יורו 2020

במשחק שיפתח את הערב, יפגשו נבחרות ווילס ודנמרק למשחק שיוציא לדרך את שלב שמינית הגמר. המשחק צפוי להיות מסקרן בין שתי הנבחרות שעלו מהמקום השני בבתים שלהם. שתי הנבחרות נפגשו 10 פעמים בעבר בכל המפגשים זה נגמר בהכרעה, כאשר המאזן לצידם של הדנים עם שישה נצחונות. האדומים לבנים יקוו לשפר את המאזן החיובי שלהם מול הבריטים ולנצח שוב פעם בדרך לרבע הגמר.

העפלה של דנמרק לשלב שמינית לאחר ניצחון 4-1 גדול על רוסיה לוותה בהתרגשות גדולה לאחר הטראומה של המשחק הראשון, כזכור הכוכב הגדול של הדנים כריסטיאן אריקסן התמוטט בדקה ה-42 של המשחק בהפסד של נבחרתו מול פינלנד.

הבריטים מגיעים למשחק במומנטום פחות טוב לאחר הפסד 1-0 לנבחרת איטליה. הדרקונים יקוו לשחזר את הקמפיין הקודם בו הם הגיעו עד שלב חצי הגמר, ועל הדרך לשפר את המאזן העגום שלהם מול הדנים.

גארת' בייל - יצטרך להנהיג מול דנמרק | צילום: רויטרס

הריקוד האחרון של גארת' בייל? על עתידו של כוכב נבחרת ויילס >>

הרכבים משוערים:

דנמרק- קספר שמייכל, יאניק וסטרגארד, סיימון קיאר, אנדריאס כריסטנסן, דניאל וואס, פייר- אמיל הוינברג, תומאס דילייני, ג׳ואקים מאהלה, מרטין ביית׳ווייט, מייקל דאמסגארד ויוסוף פאולסן.

ויילס- דני וורד, כריס גונטר, כריס מפאם*, נקו וויליאמס, ג׳ו אלן, ג׳וזף מוריל, קונוק רוברטס, גארת׳ בייל, ארון ראמזי ודניאל ג׳יימס, ג'ו רודון