3 טיפים שישדרגו לכם את חווית היורו

אחרי חמש שנים ועוד שנה נוספת של המתנה, אליפות אירופה בכדורגל סוף סוף התחילה ונמצאת בשיאה. רבים מאיתנו מוצאים את עצמם מרותקים למסך, סובבים חברים, צלחות פיצוחים, בירות, סיגריות ושאר מטעמים. יחד עם זאת, אורח החיים שמגיע עם החוויה עלול להביא לדברים להם ציפינו הרבה פחות. איך בכל זאת אפשר למזער נזקים בריאותיים בזמן תקופת היורו?

תדיראן

הכינו מראש נשנושים מתאימים

למה לא להחליף את קערת הפיצוחים בקערת אבטיח? הטיפ הכי מוצלח זה לתכנן מראש. תבינו כמה חברים עומדים להגיע לכל משחק ותערכו לפני עם תפריט של נשנושים מתאימים ובריאים, והכי חשוב - מגוונים. אל תשכחו שאליפות אירופה זה חודש שלם של רביצה ולעיסה, אז רצוי כמה שניתן להפחית בג'אנק.

כמה רעיונות לגיוון הנשנושים:

צלחת פירות מפנקת: אבטיח, מלון ושלל פרות קיץ.

ירקות חתוכים למקלות (קולורבי, גמבה, גזר – הכל יכול לעבוד) מתובלים בשמן זית ולימון.

ברוסקטות עם טיפת בלסמי וגבינה.

קרטיב פרי: לוקחים אננס, קיווי או אבטיח. חותכים בצורה שאתם אוהבים ומקפיאים.

פירות יבשים במקום הפיצוחים מלוחים.

ירקות חתוכים
צילום: Shutterstock

לא להתפשר על מזגן איכותי

אי אפשר בלי מזגן. הקיץ כבר לגמרי כאן וכשיושבים חבורת חברים בסלון צפוף אי אפשר לשרוד בלעדיו. אם אתם שוקלים לקנות מזגן חדש, או שהמזגן הנוכחי שלכם התחיל קצת לקרטע - חשוב לדעת שהטכנולוגיות כיום מאפשרות לא רק קירור מהיר וחיסכון בחשמל, אלא קיימים בשוק מזגנים עם טכנולוגיות ייחודיות שמאפשרות לטהר את האוויר ולהשמיד את החיידקים והווירוסים בחלל הבית וכך מאפשרות לנשום אוויר נקי ובטוח

איך זה עובד? חפשו מזגן עם טכנולוגיית UVC  ו PM2.5. מדובר במזגן עם פילטר שמטפל ומשמיד חיידקים, בקטריות ועובשים שבחלל הבית וווירוסים שגורמים לבעיות נשימה.

במזגנים הישנים יותר חיידקים ובקטריות רבות מצטברים סמוך לסוללה והפילטר הסטנדרטי אינו מספיק כדי לאפשר איכות גבוהה של אוויר.

יתרון נוסף בקירור הבית עם מזגן איכותי בזמן המשחקים - אם אתם לא רוצים לפספס את הגולים, ידוע שהקור ישאיר אתכם ערניים לאורך יותר זמן. למזגן הבא שלך

לא לוותר על הספורט

עזבו רגע את הירידה במשקל ושריפת השומן, ספורט הכרחי גם למניעת כאבים. כשיושבים הרבה זמן באותה התנוחה על הספה או בפאב, וכשמוסיפים לזה את הסטרס שמצטבר כשהשחקן האהוב לא הבקיע גול – הכאבים הישנים שהספקתם לשכוח שקיימים יצוצו כפטריות אחרי הגשם.

הקפידו לעשות ספורט לפחות שלוש פעמים בשבוע, זאת יכולה להיות הליכה קצרה ברגל, אימון במזגן – בבית או במכון או אפילו תרגילים בודדים למתוח את הגוף.

נשמע לכם המון? גם לעשות קצת, עדיף על לא לעשות כלום. תשקיעו במזגן איכותי ויעיל שיחזיק לתקופה ארוכה, תנשנשו במידה ומדי פעם קומו מהספה ותזיזו קצת את השרירים. אל תתפשרו על אורח החיים שלכם – אתם תודו לנו אחר כך.

צילום: Shutterstock