שוויינשטייגר בספק לחצי גמר היורו

קשר גרמניה עשוי להיעדר מהשלב הבא: "הקרסול מדאיג אותי, הוא זקוק למנוחה"

אמנם נבחרת גמרניה טיפסה עד לחצי הגמר בקלות יחסית, אבל בהתחשב בכך שבשלב הבא היא תפגוש יריבה ברמה גבוהה יותר (איטליה או גרמניה), 90 הדקות הבאות לא צפויות להיות קלילות כמו בניצחון על יוון (2:4) ברבע הגמר. בנוסף לחשש מסויים מהיריבה, המחנה הגרמני קיבל היום (ראשון) חדשות מדאיגות בנוגע למצבו של באסטיאן שוויינשטייגר, שעשוי להיעדר מהמשחק הבא.

כזכור, שווייני נפגע ברצועות קרוסלו בפברואר האחרון, אך המאבק המשולש של באיירן מינכן בכל החזיתות (בונדסליגה, גביע וליגת האלופות) אילץ אותו לזרז את תקופת ההחלמה, וכעת מתברר שהוא עשוי לשלם ביוקר על כך שחזר לפעילות מהר מדי.


"הקרסול מדאיג אותי", אמר שוויינשטייגר לכתבים הגרמנים. "הוא לא החלים בצורה מלאה וחזרתי לשחק לפני שבאמת הייתי כשיר במאת האחוזים. אני זקוק למנוחה בכדי להבריא, אבל אין לי זמן לעצור. אני מקווה לשחק בחצי הגמר והגמר למרות הכאבים, ורק אז לנוח".


קשר המאנשאפט אמנם הבהיר שככל התלוי בו הוא יעלה לשחק גם עם כאבים, אבל כלל לא בטוח שהצוות הרפואי יאפשר לו לעשות כן. על פי דיווחים בתקשורת הגרמנית גם ראשי באיירן מינכן לוחצים על ראשי הנבחרת שלא לשתף אותו אם אינו כשיר לחלוטין. "במשחק מול יוון היו לי כמה מסירות לא מדוייקות וזה דבר שלא קורה לי בדרך כלל. אם אעלה לשחק - אהיה כשיר", סיכם שוויינשטייגר.