רונאלדו: "הכי חשוב שהצלחתי להבקיע"

כוכב פורטוגל מאושר. בנטו: "הייתה לנו תצוגה פנטסטית במחצית ה-2"

אם למישהו עוד היה ספק, כריסטיאנו רונאלדו הגיע ליורו 2012. הכוכב של נבחרת פורטוגל צירך לצמד הגדול מול הולנד במשחק האחרון של שלב הבתים עוד שער ניצחון דרמטי הערב (חמישי), שסידר לסלסאו 0:1 על צ'כיה ואת הכרטיס לחצי הגמר.

כריסטיאנו רונאלדו סיפר לאחר המשחק: "אני חושב ששיחקנו טוב מאוד, יצרנו הרבה מצבים. הראנו אמביציה ואת התשוקה לניצחון. הכי חשוב שעברנו לחצי הגמר ואנחנו שמחים על כך. אנחנו יודעים שיהיה מאוד קשה אבל אנו מוכנים להילחם. פגענו את הקורה הרבה פעמים, אבל ניצלנו את ההזדמנות. אני זוכר שגם במשחק הקודם פגשתי את הקורה פעמיים, אבל הכי חשוב שהצלחתי להבקיע, ניצחנו ואנחנו בחצי הגמר. עכשיו הזמן לחיוכים גדולים ומוזיקה טובה".


נאני הוסיף: "זה היה משחק ממש קשה, אבל עשינו עבודה טובה. כולם היו פנטסטיים על המגרש וזו הייתה הופעה נהדרת על ידי כל השחקנים, זו הסיבה שהשגנו את התוצאה. מעכשיו והלאה, כל משחק הולך להיות מאוד קשה, אבל קיבלנו ביטחון. כולנו החמצנו כמה מצבים היום, אבל רונאלדו הכניס את שער הניצחון".


"ב-25 הדקות הראשונות התקשנו", קבע המאמן פאולו בנטו, "היינו טובים בהגנה אבל בהתקפה מיהרנו מדי. אחר כך הצגנו את הכדורגל הכי טוב שלנו. במחצית השנייה נתנו הצגה פטנסטית, הגענו למספיק מצבים כדי לכבוש יותר שערים ולהימנע מהלחץ. אני לא זוכר שהצ'כים הגיעו למצב אמיתי".