הודג'סון: "רוני יכול להיות הפלה שלנו"

מנג'ר אנגליה החמיא לכוכב שחוזר מול שבדיה. ג'רארד: לא חושבים על רבע גמר

אחרי הניצחון המעודד על שבדיה (2:3), קיבלה נבחרת אנגליה זריקת מרץ נוספת בדמותו של וויין רוני. כוכבה של מנצ'סטר יונייטד, שהושעה לשני המשחקים הראשונים, יחזור הערב (21:45) למפגש הגורלי של נבחרת 3 האריות שתתארח אצל אוקראינה בקייב במסגרת מחזור הנעילה של שלב הבתים. אנגלים מגיעים למשחק בידיעה שתיקו יספיק להם כדי להעפיל לרבע הגמר, בעוד הקבוצה של אנדריי שבצ'נקו חייבת ניצחון כדי להצטרף ל-8 האחרונות.


  • כל העדכונים, התוצאות, לוח המשחקים, הטבלאות ועוד הפתעות באיזור היורו 
    מתחם יורו מיוחד גם באפליקציות האנדרואיד, אייפון ואייפד של ערוץ הספורט
    זירת המשחק גם באפליקציות ערוץ הספורט (מופעל בלחיצה על המשחק מאזור היורו)
  • המאמן רוי הודג'סון העניק מחמאה אדירה לכוכב שלו: "אם מסתכלים לעבר ההיסטוריה, אפשר לקחת את פלה כדוגמא. הוא תמיד סיפק את הסחורה עבור ברזיל בגביעי העולם. רוני יכול לעשות דבר דומה היום. אם הוא יהיה במיטבו, רוני מסוגל לעזור לנו להגיע רחוק בטורניר. הוא הפלה שלנו".

    "אנחנו בכלל לא מדברים על רבע גמר", אמר הקפטן סטיבן ג'רארד במסיבת העיתונאים, "זה יהיה חוסר כבוד עבור היריבה. אוקראינה היא נבחרת מסוכנת מאוד אם להתבסס על הקלטות שצפינו בהם. יש להם קומבינציה טובה של שחקני קישור והתקפה".


    הכוכב של ליברפול הדגיש כי האווירה במחנה האנגלי טובה יותר ממה שהייתה במונדיאל ב-2010, אז הודחו האנגלים ע"י גרמניה בשמינית הגמר. "אנחנו מרגישים טוב אם איך שאנחנו משחקים עד עכשיו בטורניר. אנחנו חושבים חיובי ונהנים מכך. עכשיו גם רוני מצטרף, אז זו עוד נקודת זכות".