קובה: הקהל יעשה את ההבדל. נילחם עבורו

קפטן פולין אופטימי אחרי ה-1:1 עם רוסיה. ארשאבין: "היינו קצת עייפים"

אחרי קרבות הרחוב המכוערים בין האוהדים ואחרי שהתפזר העשן גם על הדשא בוורשה פולין ורוסיה נפרדו הערב (שלישי) ב-1:1 קצבי שהשאיר את בית א' של יורו 2012 פתוח לפני משחקי המחזור האחרון של שלב הבתים. אלן דזאגוייב היה זה שהעלה את הרוסים ליתרון בדקה ה-37, אבל שער יפהפה של הקפטן הפולני יאקוב בלשצ'יקובסקי (57) חילק את הנקודות בעוד משחק מהנה בטורניר הזה.


"כשאתה כובש כזה שער זה נותן לכל הקבוצה אנרגיות", אמר 'קובה' במסיבת העיתונאים בסיום המשחק, "הטקטיקה של המאמן סמודה היתה טובה ואנחנו ביצענו אותה על הדשא. אנחנו עדיין במצב בו אנחנו תלויים בעצמנו, ואם ננצח מול צ'כיה נעלה לרבע הגמר. נילחם עד הסוף על העליה".


על היכולת של פולין, שנראיתה טוב מאוד מול נבחרת חזקה יחסית הוסיף: "הוכחנו שאנחנו יכולים להציג רמה גבוהה. האוהדים שלנו מסוגלים לעשות את הההבדל בהמשך ונהיה חייבים להאמין בעצמנו. אם נבוא עם הגישה הנכונה ונזכה לדחיפה מהקהל נראה להם גם שאנחנו ראויים לכך".


מהעבר השני רוסיה נעצרה אחרי ה-1:4 המרשים על צ'כיה במחזור הראשון. אנדרי ארשאבין שבישל את השער לזכות הנבחרת של דיק אדבוקאט ניתח: "שיחקנו כדורגל פתוח במחצית השניה וזה נתן לפולנים הזדמנויות לסכן במתפרצות והם ניצלו זאת. היינו עייפים ולא הצלחנו לייצר את הלחץ שרצינו להפעיל עליהם".