בנטו: "אני עדיין מאמין שנוכל לעלות לרבע"

בפורטוגל ובדנמרק מתכוננים לקרב משמעותי בבית ב' (רביעי ב-19:00)

לנבחרת דנמרק יש הזדמנות ענקית להדהים את כל מי שפיקפק בה ולעלות לרבע גמר יורו 2012 מבית המוות. לשם כך היא תצטרך להדהים גם את פורטוגל ברביעי (19:00), אחרי שכבר גברה 0:1 על הולנד. הסלסאו, לעומת זאת, עסוקים בהרבה דברים שמחוץ למגרש בימים האחרונים ולא יכולים להרשות לעצמם עוד הפסד אחרי שנכנעו בתוצאה זהה לגרמניה.


  • כל התוצאות, כל הסטטיסטיקות, החדשות, קטעי וידאו וזירות המשחק כאן באזור היורו

  • הוגו אלמיידה או הלדר פושטיגה? היכנסו לזירת המשחק וקבעו את ההרכבים שלכם
  • הפורטוגלים טרודים בדיווחים האחרונים על מחנאות בסגל. כלל הנראה, מרבית השחקנים וגם המאמן פאולו בנטו רואים בנאני כמנהיג בחדר ההלבשה, בעוד שבצד השני של המתרס כריסטיאנו רונאלדו ופפה כועסים על כך. עם זאת, בנבחרת הפורטוגלית מנסים להתעלם מהדיווחים הללו ומתרכזים במטרה - לנצח ולהישאר בתמונת העלייה לרבע הגמר.


    "ההפסד לגרמניה השאיר אותנו במצב מסובך, אבל כבר היינו שם בעבר", טען בנטו, "ניצחנו נגד דנמרק רק פעם אחת מתוך 4 המשחקים האחרונים, אך אנו לא מתייחסים למשחקי עבר. עכשיו זה סיפור אחר, עם תנאים והכנה שונות לגמרי. נפגוש יריבה קשה ולכן עלינו לשחק את המשחק שלנו מההתחלה. דנמרק בסיטואציה יותר נוחה והיא מסוכנת במתפרצות, עלינו להיות זהירים. אני עדיין מאמין שאנו יכולים לעלות לרבע הגמר".


    המאמן שוקל להוציא מההרכב את החלוץ הלדר פושטיגה ולפתוח עם הוגו אלמיידה או נלסון אוליביירה. פושטיגה עצמו התייחס למשחק: "זה הולך להיות משחק מאוד חשוב. נגד גרמניה יצרנו מצבים טובים אבל לא הצלחנו להבקיע, נצטרך לעבוד על ניצול המצבים. אני מקווה שהפעם נדע להבקיע. לדעתי זה ברור שיהיו גולים, שאם ניצור הזדמנויות נכבוש במוקדם או במאוחר. אני משוכנע בכך".

    מן העבר השני, מאמן דנמרק מורטן אולסן לא נח על זרי הדפנה. המאמן הוותיק יודע שניצחון על פורטוגל, והוא עם רגל בשלב הבא. "עלינו להיות בכושר טוב יותר, לשחק טוב יותר מאשר נגד הולנד", התריע אולסן, "לא משנה אם ניצחת או הפסדת, תמיד יש דברים שאתה יכול לשפר והיו דברים שלא הרגשנו טוב לגביהם נגד הולנד. מה שהופכת את הנבחרת הזו לחזקה, זו הבגרות שלה. השחקנים מביטים בעצמם במראה ואומרים 'היו הרבה דברים טובים אבל יש דברים שצריך לתקן'".


    ההרכב המשוער של דנמרק: סטפן אנדרסן, לארס יאקובסן, סימון קיאר, דניאל אגר, סימון פולסן, ניקי זימלינג, ויליאם קביסט, כריסטיאן אריקסן, דניס רומדאל, מיכאל קרון דהלי, ניקלאס בנדטנר.
    ההרכב המשוער של פורטוגל: רוי פטריסיו, ז'ואאו פריירה, ברונו אלבש, פפה, פאביו קואנטראו מיגל ולוסו, ראול מיירלש, ז'ואאו מוטיניו, כריסטיאנו רונאלדו, נאני, הלדר פושטיגה.