קצוראניס: "יש ליוון מה שדרוש כדי להעפיל"

ביוון יצאו מעודדים מה-1:1 עם פולין. טיטון, שנכנס ועצר פנדל: "חלום"

משחק הפתיחה של יורו 2012 בין פולין ליוון סיפק לנו כל כמעט כל מה שאפשר לבקש, פרט להכרעה: דרמה, קאמבק, שערים, פנדל מוחמץ, שני כרטיסים אדומים ומה לא בעצם, אבל בתום 90 הדקות לו התוצאות הראה 1:1, שהותיר את המארחת מאוכזבת ואת היוונים מרוצים מחלקם.


דימטריס סלפנגידיס, שעלה מהספסל וכבש את שער השיוויון , אמר בסיום: "אי אפשר לומר שאנחנו מסופקים, כי בחצי השני היו טובים יותר ונתנו את הנשמה על המגרש. החמצת הפנדל של קראגוניס רק המחישה את העובדה שהיינו יכולים לנצח. אספנו נקודה, ועכשיו אנחנו מרוכזים בהמשך".


קוסטאס קאצורניס הוסיף: "הפולנים פתחו בסערה, וב-20 הדקות הראשונות שיחקנו רע. לעומת זאת, ב-70 הדקות הבאות שיחקו טוב יותר מהם והגיע לנו לנצח. יש לנו מה שדרוש בכדי להעפיל לשלב הבא".


מי שהיה גיבור היום, הוא השוער פרז'מיסלאב טיטון, שנכנס כמחליף בעקבות הרחקתו של צ'זני, ובפעולה הראשונה שלו עצר פנדל: "הרגשתי כאילו אני נמצא בתוך חלום, ואני מאושר שעזרתי לנבחרת. תיקו זו לא תוצאה כזאת גרועה לאור הנסיבות, אבל נהיה חייבים לנצח במשחק הבא".


המגן לוקאס פיזצ'ק, שהיה מהמצטיינים במדי פולין, סיכם: "התרגשנו מאוד מהמעמד, אבל היינו צריכים להבקיע שערים נוספים במחצית הראשונה. לא הצלחנו לעצור את הכדורים הארוכים שלהם וזה עלה לנו ביוקר. הורחק להם שחקן וזה כנראה מה שהרדים אותנו, אבל נלמד מהטעות הזאת".