אלמונים תקפו את שדרן הרדיו עו"ד ארי שמאי; מצבו בינוני

התקרית אירעה סמוך לקניון הזהב בראשון לציון. נעצרו שני חשודים בביצוע המעשה. במשטרה חושדים כי התוקפים הם אוהדי בית"ר ירושלים. שמאי: אין לי מושג מי תקף אותי

(1:22 דק')

אלימות בצהריי היום: שדרן הרדיו ועורך הדין ארי שמאי הותקף היום בצהריים (שני) סמוך לקניון הזהב בראשון לציון. שמאי הלך ברחוב אז הגיעו לעברו שני רעולי פנים והכו אותו באמצעות לום. השדרן נפל לרצפה והאלמונים המשיכו להכות אותו באזור ראשו, ואז נמלטו מהמקום. צוות טיפול נמרץ של מד"א אזור איילון הוזעקו לטפל בשדרן המוכה.

ממד"א נמסר, כי שמאי סבל מחבלות בפלג גופו העליון ומחשש לפגיעת ראש. מצבו הוגדר בינוני והוא פונה להמשך טיפול בבית החולים אסף הרופא שם בוחנים כרגע האם הוא סובל מפגיעת ראש.

כוחות משטרה שהגיעו למקום פתחו בסריקות אחר האלמונים. ממשטרת מרחב השפלה נמסר, כי על פי חקירה ראשונית עולה כי יתכן והרקע לתקיפה היא ביקורת שהשמיע שמאי בתוכנית הרדיו שלו אתמול, על אוהדי קבוצת הכדורגל, ככל הנראה כנגד בית"ר ירושלים. לשמאי תכנית ספורט ברדיו "לב המדינה" והוא אוהד ידוע של קבוצת הכדורגל הפועל תל אביב.

צוותי משטרה גבו עדויות מעוברי אורח שהיו עדים לתקיפה, בנסיון לדלות פרטים מזהים על התוקפים. מהמשטרה נמסר כי מדובר באירוע חמור וכי אם הרקע לאירוע הוא דבריו של השדרן המעשה "צריך להדליק נורה אדומה".

שמאי עצמו סיפר על פרטי המקרה בתכנית "5 עם רפי רשף": "נכנסתי לפסאז', ופתאום ניגשו אליי שניים ונתנו לי מכות עם אלות בראש. נפלתי לרצפה וקמתי, אז אחד מהם כנראה רצה לעשות וידוא נפילה ונתן לי עוד מכה בראש. יצאתי החוצה, ברחתי, פחדתי שהם ימשיכו. המשטרה והאמבולנס הגיעו, ומאז אני מטופל בבית החולים אסף הרופא והכל בסדר גמור. אני מכוסה דם אבל אחרי מקלחת זה יירד".