שידור חי: ישראל נגד סקוטלנד בליגת האומות

הנבחרת הלאומית תשחק נגד הסקוטים במחזור השני של ליגת האומות. שידור חי בערוץ 13 בחינם ובאיכות HD החל ב-21:30

זמן צפייה: 00:25

לשידור החי בשעה 21:30 לחצו כאן

הערב תעלה נבחרת ישראל למשחקה השני במסגרת ליגת האומות נגד נבחרת סקוטלנד. בתחילת הקמפיין רשמה הנבחרת הפסד באלבניה, וכעת היא תצטרך לנצח כדי לשמור כל סיכוייה להעפיל ליורו 2020.

מאזנה של נבחרת ישראל בחמשת המשחקים האחרונים הוא ארבעה הפסדים וניצחון בודד על ליכטנשטיין החלשה. מאזנם של הסקוטים לא טוב בהרבה - שלושה הפסדים ושני ניצחונות, כאשר אחד מהם הגיע במשחק נגד אלבניה, שניצחה את ישראל קודם לכן.

ישראל ממוקמת במקום האחרון בטבלה, ללא נקודות. לסקוטלנד יש שלוש נקודות, כמו גם לאלבניה, לה יש משחק עודף. כדי לעלות לשלב הבא, צריכה ישראל - שתשחק פעמיים ברציפות במגרשה הביתי (מחר בסמי עופר, חיפה, וביום ראשון בטרנר, באר שבע) - לנצח את הסקוטים הערב ואת האלבנים ביום ראשון, ובנוסף, להשיג תוצאה טובה במשחק החוץ שייערך בנובמבר בסקוטלנד.

מאמן הנבחרת, האוסטרי אנדי הרצוג, אמור לעלות באותה שיטה שבה נקט במשחק ההפסד לאלבניה - עם שלושה בלמים. הוא ייחסר את כוכב הנבחרת ערן זהבי בשל פציעה.

ההרכב המשוער של ישראל הערב: אריאל הרוש; אלי דסה, איתן טיבי, שרן ייני, עומרי בן הרוש, טאלב טוואטחה; בירם כיאל, ביברס נאתכו, דור פרץ; מונס דאבור, בן שהר.

המשחק יועבר בשידור חי, בחינם ובאיכות HD בערוץ 13 החל ב-21:30.