אימון בכורה לדרוקר: ''אני לא קוסם"

מאמנה החדש-ישן של י-ם: "הזכייה ביול"ב? זה קרה בעולם ובזמן אחר"

לאחר עזיבתו של עודד קטש, מאמנה החדש-ישן של הפועל ירושלים, שרון דרוקר, ערך הערב (ראשון) את אימון הבכורה שלו במלחה. לראשונה מאז יוני 2010, אז שוחרר ממשרתו כעוזר המאמן במכבי תל אביב, דרוקר שב לאמן בליגת העל בישראל, וההתרגשות בהחלט ניכרה עליו. בקדנציה הראשונה שלו בירושלים (2003-2005), הוביל דרוקר את ירושלים להישג השיא שלה בכל הזמנים: זכייה בגביע יול"ב לאחר ניצחון על ריאל מדריד בגמר.

הערב ממתין לו כבר מבחן ראשון מול בני השרון בליגה. דרוקר בחר שלא להלביש את לוק ג'קסון וג'ון תומאס למשחק מול האחרונה בטבלה שייערך במטרווסט.

"כל אחד היה רוצה להיות כאן. הגעתי למקום חם ואמוציונלי", אמר דרוקר לאתר ערוץ הספורט. "יש לעניין הזה מינוסים, אבל הרבה יותר פלוסים. אני מאמין בשחקנים שנמצאים כאן ואני בטוח שהם יכולים להוביל את הקבוצה למקומות טובים. אנחנו לא משחקים באירופה, ויהיה לנו את הזמן לעבוד ולהצליח בליגת העל".


"אנחנו צריכים להתאחד ולקבל ביטחון", הוסיף דרוקר, "אני לא דיקטטור, ואני בטוח שנמצא את הדרך הנכונה לעשות את זה במהירות האפשרית. מה יהיה שונה מתקופת קטש? זה יהיה לא קולגיאלי לדבר על כך, גם אני עמדתי בסיטואציה דומה בעבר וזה לא הכי נעים".


למרות ההתרגשות לחזור לירושלים, דרוקר נמנע מהשוואות לקדנציה הקודמת שלו בבירה: "2004? אין טעם להיכנס לזה. זהו זיכרון מתוק וככה הוא יישאר, אבל זה הישג שקרה בזמן אחר ובעולם אחר. כרגע המועדון נמצא בתקופה של משבר ותקופה של פציעות, וצריך לעשות הכל כדי חצאת מזה כמה שיותר מהר".

דרוקר אף התייחס לחילוקי הדעות שעלו בהתחלה על אורך חוזהו במועדון: "לפני שהגעתי לפגישה ניזונתי מהפרסומים בתקשורת, וידעתי שגם גיא גודס וגם עודד קטש קיבלו את המושכות לתקופה ארוכה. בהנהלה יודעים שאני לא קוסם, אני צריך לעבוד קשה, אם ההתקשרות תהיה חיובית וירצו אותי מעבר לעונה וחצי עליה חתמתי, אשמח".