אמארה סטודמאייר: "כדאי לי לשחק במכבי תל אביב?"

כוכב הניו יורק ניקס, שביקר בקיץ שעבר בישראל וסיפר על שורשיו היהודים, פרסם הודעה בחשבון הטוויטר שלו ויצר גל שמועות על מעבר בשל השביתה

סטודמאייר במדי הניו יורק ניקס
סטודמאייר במדי הניו יורק ניקס | צילום: רויטרס

"כדאי לי ללכת לשחק במכבי תל אביב במהלך השביתה ב-NBA?", שאל אמארה סטודמאייר, כוכב ניו יורק ניקס, את מעריציו בטוויטר וחולל גל שמועות בנוגע למעבר אפשרי לליגת הישראלית. האם הוא רציני או לא? קשה לדעת, אבל בטוח שאבנר קופל וראשי המנהלת לא יתנגדו.

כזכור, החיבור של סטודמאייר בן ה-28 (2.08 מ') עם ישראל כבר הפך לשם דבר. הבחור הצהיר כי הוא יהודי על סמך אמירה של אימו כי יש לה שורשים יהודיים ומאז הפך למעריץ נלהב. הוא הגיע לביקור בארץ ב-2010 "כדי להכיר טוב יותר את המורשת שלי", וכן ביקר והתאמן בהיכל נוקיה.

 

בחשבון הטוויטר שלו הוא קורא לעצמו "אמארה האמיתי, ילד עברי", וגם תמונות שלו עם כיפה הן כבר לא מצרך נדיר. העניין הוא שכל זה יכול בהחלט להיות מתורגם עכשיו גם למעשים על הפרקט.

השביתה הגדולה ב-NBA, שהוכרזה עקב סכסוך ממושך בין השחקנים לבעלי הקבוצות והנהלת הליגה, גרמה להשעיית כל הפעילות. אין העברות, אין הארכות חוזים, אין קשר בין הקבוצות לשחקנים ויכול להיות שגם לא יהיו העונה משחקים. כוכבים רבים כבר מתכוננים למקרה שהעונה תושעה וכבר החלו לחפש אופציות באירופה כדי לשמור על כושר, ובעיקר כדי לא לפספס שנה של שכר.

 

בין השמות הבולטים שהועלו כאופציה לשחק באירופה אפשר למצוא כמובן את הספרדים רודי פרננדס וחוסה קלדרון, לצד דרון וויליאמס ואחרים. עכשיו מצטרף שמו של אמארה סטודמאייר לבורסת המועמדים לנדידה מזרחה, במכבי כבר חושבים על פינוי מקום לפורוורד?