גומא אגיאר יהיה הספונסר של הפועל ירושלים בכדורסל, יעביר 1.5 מיליון דולרים

גומא אגיאר, הספונסר של בית"ר ירושלים, יעביר 1.5 מיליון דולרים לקבוצת הכדורסל של הפועל ירושלים ויהיה גם הספונסר שלה. צפו במסיבת העיתונאים

עמר בנוביץ' מאתר ספורט 5 מוסיף (סטילס: ניר בוקסנבאום, אתר ספורט 5):

עכשיו זה רשמי. עסקת גומא אגיאר - הפועל ירושלים נסגרה ובדומה למתכונת של איש העסקים מול בית"ר ירושלים, הוא יעביר כסף למועדון (הערכות: מיליון וחצי דולרים) כשבקיץ יקבל אופצית רכישה. ההערכות הן שכעת, כשאגיאר הוא הספונסר רשמית, הוא יעביר במיידית כספים שיאפשרו את החתמת שרון ששון ועוד זרים נוספים.

עם או בלי קשר לתפירת עסקת אגיאר, מוקדם יותר נחת לאו ליונס, הזר היחיד נכון לעכשיו של ירושלים ושחקן הסגל החמישי בסה"כ של הקבוצה. "שמעתי הרבה על היריבות עם מכבי תל אביב", אמר האמריקאי לאתר ערוץ הספורט. "היו לי הרבה שיחות עם המאמן גודס. הוא רוצה שאביא את הרבגוניות וההתלהבות שלי לקבוצה. כשמסתכלים עלי, צריך להסתכל גם על ההגנה וגם על ההתקפה. אני מצפה לשנה של כדורסל טוב. אני יודע שאין עדיין הרבה שחקנים שחתומים אבל אני לא מודאג".

בתוך כך מנהלים ראשי ירושלים משא ומתן עם קווין פינקני, פורוורד בן 30 (2.06 מ'). פינקני שיחק ארבע שנים במכללת נבדה-רינו, שם לא הרשים. בשנים אחרי הקולג' ניסה מספר פעמים את מזלו ב-NBA, ומלבד 10 ימי חוזה בבוסטון, שם שיחק ב-6 משחקים וקלע 5.2 נק' למשחק, לא הצליח לתקוע יתד. בשנים האחרונות שיחק בעיקר באיטליה, בביילה ובקנטו.