רענן כץ מכר את חלקו במכבי תל אביב ועזב את המועדון

אחרי סכסוך לא נגמר עם שאר חבריו בהנהלה, מכר רענן כץ את חלקו במכבי תל אביב תמורת 7.3 מיליון דולר. "מודה על 7 שנים נפלאות"

עמר בנוביץ' מאתר ספורט 5 מוסיף:

הסכסוך המתוקשר בין בעלי מכבי ת"א הגיע בשבת לקיצו, לאחר שרענן כץ החליט למכור את מניותיו בקבוצה ליתר השותפים. כץ יקבל 7.3 מיליון דולר עבור חלקו, כשמתוך זה הודיע שיעביר 640 אלף דולר למחלקת הנוער של המועדון.

במוצאי שבת שוחח דייויד פדרמן עם כץ ונציגו בדירקטוריון צביקה קציר, והשלושה הגיעו לסיכום לפיו ירכשו בעלי המניות האחרים את חלקו של כץ במכבי. בהודעה מטעם המועדון נמסר: "דיויד פדרמן, אודי רקנאטי ושמעון מזרחי הביעו תודה והערכה לרענן כץ על פועלו ותרומתו הרבה למועדון מכבי ת"א לאורך השנים, ובטוחים שהקשר הטוב בין המועדון לבין רענן יימשך גם בשנים הבאות".

רענן כץ אמר לאחר הסיכום: "למרות הגישות השונות, תמיד רציתי רק את טובת מכבי ת"א. אני מודה לדיויד, לאודי ולשמעון על 7 שנים נפלאות ומאחל הרבה הצלחה למועדון ולאוהדים. שמחתי להיות מעורב, ביחד עם המאמנים ועם שמעון, בבחירת השחקנים לשנה הבאה, ואני בטוח שזו קבוצה מצויינת".

דייויד פדרמן אמר בתגובה: "אין לי מה להוסיף מעבר להודעה שפרסמנו. אני מאחל לכץ הצלחה בהמשך הדרך, אנחנו עם הפנים קדימה".

עדיין לא ברור האם זהו הצעד הסופי של כץ בכדורסל הישראלי, מאחר שהוא מקורב מאוד לדני קליין מהפועל ירושלים ולעמית גל מגליל עליון. לא מן הנמנע שכעת לאחר שיעזוב את מכבי ת"א הוא יתמוך כלכלית ביריבות שלה בזירה המקומית.