שחקן מכבי תל אביב דאור פישר נפצע בקטטה מחוץ למועדון לילה

סנטר מכבי תל אביב דאור פישר נותח בראשו לאחר שנפצע בקטטה מחוץ למועדון בעיר. פיני גרשון: "צריך להעיף אותו ואת כל מי שהיה שם, נבנה הכל מחדש"

עומר בנוביץ' מאתר ספורט 5 מוסיף:

דיאור פישר, סנטר מכבי תל אביב ואולי השחקן המצטיין שלה עד כה העונה, עבר היום (שני) ניתוח בראשו בבית החולים איכילוב, לשם הגיע פצוע בדרגת חומרה בינונית לאחר שהיה מעורב הלילה בקטטה מחוץ למועדון המנדיס התל אביבי. השחקן מצוי כרגע בחדר התאוששות.

צפו בדאור פישר מדבר, בראיון שעשינו איתו ביום חמישי האחרון | פישר ומכבי תל אביב ניצחו אתמול את קרית אתא בליגה

במסיבת עיתונאים שנערכה אחה"צ אמר ראש המחלקה לכירורגיה פלסטית, אייל גור: "דיאור הגיע לפנות בוקר במצב כללי קל עם חתך גדול לאורך הלחי, מאוד עמוק. הוא לא יכול היה לעצום את העין שלו בקלות או לחייך. ביצענו תיקון מיקרו כירורגי ותפרנו את החתך בעור. הוא ישתחרר בתוך יומיים, יחלים בתוך שבועיים-שלושה. ייקח בין 3-6 חודשים עד שהתפקוד יחזור לנורמלי, אם בכלל. כדורסל יוכל לחזור לשחק בעוד שבועיים. צריך להמתין שהעצב הבריא יגדל. אנו מקווים שיוכל לחזור לחייך ולעצום עיניים".

פישר נקלע לעימות עם מספר בליינים, שניפצו בקבוק זכוכית על ראשו ונמלטו מהמקום, כאשר חברו לקבוצה, טריי סימונס, שהה עימו, ואף היה זה שפינה אותו לבית החולים. ממשטרת ישראל, שמחזיקה בקלטות הווידאו של המקרה, נמסר כי הארוע מוכר לה, אך נכון לעכשיו אין עצורים או חשודים בפרשה. החקירה הוטלה על מחלק התשאול של מרחב ירקון. עם פישר שהו באיכילוב אביו, שהגיע לבקרו בישראל, מנכ"ל מכבי, גור שלף, ורופא הקבוצה, ד"ר נתן סרבו. שלף סיפר: "כמו מספר שחקנים אחרים, ממכבי ומקבוצות אחרות, הוא יצא לבלות. התפתח ריב, ומשם הפציעה שלצערנו תשבית אותו. דיאור לא יודע מי תקף אותו וגם מי שהיה איתו לא ידע."

"יש פה עניין משמעתי, אבל כרגע אנחנו לא עוסקים בזה אלא רק מחכים להחלמה. אחרי שנידע את העובדות, ננהג כמו שצריך. התחושה לא טובה, אבל אנו יודעים שדברים כאלה קרו ולצערי גם יקרו, לא רק במכבי. זה שדיאור שחקן מכבי הופך את ההד להרבה יותר גדול. אנחנו מנסים להסביר לכל שחקן שמגיע את האירועים שיכולים לקרות".

כזכור, רק לפני קצת למעלה משנה, שחקן אחר של מכבי דאז, וויל ביינום, היה מעורב בקטטה מחוץ למועדון הג'י ספוט, שהסתיימה במעצרו בחשד למעורבות בתאונת פגע וברח. לאחר מספר חודשים הודיעה המשטרה על סגירת התיק נגד הרכז.