אפי בירנבוים: "המשחק שלנו לא שטף, הפסדנו בדברים הקטנים"

מאמן מכבי ת"א, אפי בירנבוים, לאחר ההפסד לציבונה זאגרב: "קצת יותר תפוקה מהגארדים היו מביאים לנו ניצחון". אליהו: "היה עלינו הרבה לחץ" <BR>

אתר ספורט 5 מוסיף:

אפי בירנבוים, מאמנה של מכבי ת"א, נוצח במשחקו הראשון ביורוליג, 81:79 בזאגרב על ידי ציבונה. גם צירופו של מרכוס בראון ברגע האחרון לא הצליח למנוע מסגנית אלופת היבשת לפתוח ברגל שמאל את העונה האירופית..

אל תעצרו בבראון - שגיא ניר על ההפסד של מכבי לציבונה

מכבי ת"א הפסידה לציבונה זאגרב 81:79. צפו בתקציר המשחק

"כמו הרבה פעמים בכדורסל אלו הדברים הקטנים", הסביר אפי את הסיבות שלו להפסד, "לדוגמה זה שלא הצלחנו להעביר את הכדור, וכל אותם דברים קטנים. כמובן שכשאתה מפסיד אתה רואה כל מיני דברים. המשחק שלנו לא הכי שטף. בהגנה שמרנו טוב וכל עוד היינו בשיטה שלנו היינו במשחק".

"לא הייתי אומר על הגארדים שהם היו חושך", סיכם המאמן שסינגר על חניכיו בקו האחורי, "הם עשו הרבה פעמים עבודה טובה בהגנה. המשחק שלנו לא שטף וקרלוס לא שיחק כל כך טוב היום. התזמורת כולה צריכה לעבוד. הדברים הקטנים וקצת יותר תפוקה מהגארדים היו מביאים לנו ניצחון".

"זה היה משחק צמוד ושיחקנו טוב", אמר ליאור אליהו, שקלע 14 נק', "עד השלשה של דאבור קוס לקראת הסיום שיחקנו טוב, אבל היא הוציאה לנו את הרוח מהמפרשים. לקחנו המון ריבאונדים במשחק, וניקח הרבה דברים טובים מהערב".

"זה מגרש שקשה מאוד לשחק בו", הוסיף הפורוורד, "זה רק משחק אחד ואי אפשר להסיק ממנו יותר מדי מסקנות. היה עלינו הרבה לחץ כי זה משחק הבכורה באירופה. חשוב לנו לנצח את גליל ביום ראשון. המשחק בחמישי הבא מול אבלינו הוא מאסט מבחינתנו".

מאמן ציבונה, ולימיר פראסוביץ': "קיבלנו בדקה האחרונה יותר נקודות מבכל הרבע הרביעי. אחרי התחלה רעה והפסדים בשני המשחקים הקודמים שלנו, הראינו שאנחנו יכולים לשחק ברמה הגבוהה ביותר. אני מקווה שזה ידחוף אותנו קדימה. ארל קולוואי עשה עבודה מדהימה בשמירה על ארויו, ולכן הוא לא תרם להם כלום".

ארויו: "זה לא היה הערב שלי, אבל שום דבר בהגנת ציבונה לא הפריע לי. מגיעות להם מחמאות על הניצחון".