עשרת הדיברות

מכבי מושפלת? השחקנים לא נלחמים? שמעון בלחץ? גם אנחנו מודאגים, אבל לא יושבים בשקט: ספורט nana10 עם הפעולות שמכביסט אמיתי לא יעשה לעולם. ציבונה זאגרב - מכבי תל אביב, סיקור מלא ותקציר בספורט nana10 וספורט 5

צהובים חדשים שלום,

ברוכים הבאים לסיר הלחץ הגדול באירופה – מכבי תל אביב. כולכם הייתם ודאי בהלם מכמות המקרופונים במשחקי האימון או הכתבות על משבר גדול עוד לפני שהתחילה העונה, אבל חברים, עוד לא ראיתם כלום. לכן, כשירות לציבור, ולמען הזקפה הלאומית שקשורה ישירות להצלחות של הקבוצה של המדינה, אנחנו מביאים לכם את עשרת הדיברות למכביסט המתחיל. הדפיסו ותלו על הלוקר ביד אליהו, כי זו הרשימה שתציל לכם את העונה.

אל תדבר
לעולם, אבל לעולם, אל תגיד דברים כמו "לא כל שנה צריך לקחת אליפות", או "טוב שיש תחרות בליגה". זה טוב בשביל בני השרון, אבל רע בשביל בני השמעון.

אל תתחתן (בחו"ל)
עשה את המיטב למצוא אהבה עם דרכון ישראלי. לפתע ההנהלה תאהב אותך הרבה יותר.

אל תהיה כוסית
חשוף שיניים, שלוף ציפורניים וחדד מרפקים. האחרון שלא עשה את זה ספג לאחרונה בוז מהדהד בהיכל, כשהוא לבוש בשמלה אדומה ושתי צמות.

אל תעשן
כי עדיף להחמיץ משחקים חשובים בגלל דלקת ריאות פתאומית. תשאלו את אולסי.

אל תתקשר
לא לגור שלף, בטח שלא בשלוש לפנות בוקר. אם אתה בעניין של אוכל סיני, מנוי לבלוקבסטר, או גן דובר אנגלית לילדה, נסה בכל זאת לסמס למוני.

אל תפשל
לפחות לא במלחה. אין הרבה משחקים שבאמת מעניינים את אוהדי מכבי, ומי שמפרק את הפועל ירושלים תמיד זוכה לכבוד. בונוס מיוחד למי שיצליח לגרום לדני קליין לפוצץ את המשחק.

אל תתחבר
היזהרו מחברים עם מצלמות וידאו, במיוחד סלבס. אם פיתחתם לאחרונה מערכת יחסים עם מוקי משב"ק ס', כנראה שבקרוב לא תלבשו צהוב.

אל תהסס
נצל כל רגע פנוי לבילויים קולנריים במוסדות האוכל שתל אביב יכולה להציע לך. כי ברגע הכי שמח של השנה, תאלץ להסתפק בחומוס של מלצמן ובבר ב-206.

אל תרגיז
בטח שלא את דורון ג'מצ'י. האחרון שעשה את זה קיבל ממכבי משחק פרידה במקום עונת פרידה.

אל תפסיד
בשום מצב, בשום מקרה, בליגה, ביורוליג, או בגביע. רצית להיות מכביסט אמיתי? רק זו הדרך.