פתח לבאות

מולי קצורין פותח עונה שלישית בצ'כיה, בניסיון לזנב בפופולריות של הכדורגל וההוקי קרח. המטרה? כמו תמיד, אליפות. מיוחד לספורט nana10

השבוע נפתחה הליגה בצ'כיה. זו תקופה טובה: ציפיות חדשות, שחקנים חדשים, עולות חדשות והרגשה של התחלה. בכל אירופה מתחילים לשחק (למה בארץ הליגה עדין בתרדמת?), כשעבורי זוהי העונה השלישית בנימבורק.

מולי קצורין בספורט nana10

החלפנו מספר שחקנים שחלקם היו מאוד משמעותיים לעונה הנהדרת שלנו בשנה שעברה, אבל הציפיות במועדון נשארו כמו שהיו: רוצים לזכות באליפות נוספת. אני יודע שמרחוק הכל נראה קל, אבל האמינו לי - המציאות שונה. הליגה מתחזקת משנה לשנה, הזרים והבוסמנים שמגיעים לצ'כיה יותר טובים.

כמו באיטליה ובמקומות אחרים, גם כאן קבוצה אחת, ברנו, לא הצליחה להעמיד תקציב ראוי והוצאה מהליגה, כך שהעונה ישחקו 11 קבוצות בליגה הראשונה. בכל הקשור למספר הזרים, התקנון נשאר כפי שהיה בעונה שעברה, כלומר 3 שחקנים זרים בכל קבוצה.

לא אהבתי את ההפסד של נבחרת ישראל בקיץ לצ'כים, אבל שידור המשחק בארץ חשף את הכדורסל הצ'כי לחובבי הכדורסל בישראל. יש כאן כשרונות רבים שמקבלים אפשרות לשחק, אבל הכדורסל הוא ענף הספורט השלישי בחשיבותו כאן אחרי הכדורגל וההוקי קרח, כך שעדיין יש הרבה מה לעשות בכדי לקדם אותו לרמת פופולריות גדולה יותר. בכל שבוע משודר משחק אחד בשידור ישיר, והשנה יהיו אפילו קבוצות שמשחקי הבית שלהם ישודרו באינטרנט.

שתהיה לנו עונת כדורסל מהנה,

מולי