אפי בירנבוים באימון מכבי תל אביב: "אני מרגיש בחגיגה"

אפי בירנבוים נהנה מאימון הבכורה של מכבי ת"א בהדר יוסף: "אני מאוד מקווה שכל אחד ואחד מתרגש". דייויד פדרמן: "ארויו הוא בדיוק מה שרצינו"

עדי הרשליקוביץ, ממערכת ספורט 5 מוסיף:

מכבי ת"א קיימה הערב (שלישי) את אימון הפתיחה הרשמי לעונת 2008/09 באולם שבהדר יוסף. מי שמושך את מירב תשומת הלב, באופן טבעי, הוא קרלוס ארויו, שנחת אמש בארץ על מנת להצטרף לקבוצה. 450 אוהדים היו אחראים על האווירה וגם השחקניו ואנשי הצוות התקשו למחוק את החיוך מהפנים.

האיש עצמו עלה על הפרקט לכל צהלות האוהדים וכנראה התרגש כל כך שהוא ציטט את ספיידרמן: "האוהדים אתמול הדהימו אותי, זה מרגיש מצוין. אני תמיד נרגש, בכל פעם שאני לובש מדים ועולה על הפרקט. זו התשוקה שלי ויחד עם זאת, באה אחריות גדולה. אני מוכן לאתגר. מכבי זו קבוצה גדולה עם מסורת, אוהדים וניצחונות".

המאמן הצהוב הטרי, אפי בירנבוים, דמה קצת לחתן ביום שמחתו: "אני מרגיש כמו בחגיגה קטנה. זה אימון ראשון עם האוהדים. אני הרבה שנים כאן ואני מכיר את האוהדים של מכבי ת"א ואת הכח שלהם. זה יישמע קצת לא אמיתי אבל אני מתרגש לפני כל אימון ובטח אימון כזה. אני מאוד מקווה שכל אחד ואחד מתרגש כי זה מה שספורטאי צריך כדי לדרבן את עצמו".

אפי התייחס לרכז החדש שלו: "ראינו אותו ברמות הגבוהות הבינלאומיות. הוא מודע לכדורסל של פיב"א, שמקביל ליורוליג. יש לו המון ניסיון ויכולת. השבוע הראשון עבר בסדר גמור. זה כמו לרכב על אופניים. גם אם מחליפים אופניים, מתקדמים באותה צורה. תמיד נתנו לי כבוד בהיכל אני מקווה שהקהל יהווה פקטור".

הבעלים, דייויד פדרמן, גם פיזר חיוכים לכל עבר: "אני שמח ומקווה שתהיה עונה יפה. יש שחקנים חדשים והרבה התרגשות. אני מקווה שארויו, השחקן הכי יקר שהבאנו, יישאר השחקן הכי יקר ושלא יבואו יותר יקרים אחריו. הוא בדיוק מה שרצינו והשילוב נראה כרגע טוב".

מי שהגיע עם אפי מבני השרון, ג'ייסון וויליאמס, אמר: "זה נראה טוב מאוד עכשיו. יש לנו שחקנים טובים, ארויו יהיה מנהיג מצויין בשבילנו. אני מכיר את אפי וההיכרות שלי איתו תסייע לי לסייע לשחקנים האחרים. אני הולך לעשות הכול בעונה הזאת כדי לעזור לקבוצה לנצח". טריי סימונס הוסיף: "ההרגשה טובה. אנחנו מתאמנים חזק. אני חושב שאפי הוא מאמן טוב שמבין את המשחק טוב. יש הרבה כימיה בינינו, אפילו שמדובר רק בשבוע".