הוא זכאי

הפרקליטות החליטה כי ויל ביינום לא יעמוד לדין באשמת דריסה, כיוון שניסה לברוח ממקום התאונה עקב הסיטואציה בה היה נתון

עמר בנוביץ`, אתר ספורט 5:

וויל ביינום לא יעמוד למשפט בפרשת הדריסה מחוץ למועדון 'ג'י ספוט' בתל אביב לפני כשלושה חודשים, כך נמסר היום (ראשון) מפרקליטות מחוז תל אביב. הפרקליטות מחוז תל אביב החליטה לסגור את תיק החקירה בשל חוסר אשמה. כמו כן, הפרקליטות זיכתה את כל ארבעת האנשים הנוספים שהיו קשורים לפרשה.

בנימוקים להחלטה הסביר עו"ד חיים ויסמונסקי, כי הנדרס בן נתן ברנסון וחבריו מסרו גרסאות סותרות לאירוע, לא נמצאו עדים אוביקטיביים והראיות היחידות היו שרכבו של ביינום היה במצב חבלה קשה כשהשמשה הקדמית היתה שבורה ולא ניתן היה לראות דרכה, מה שמעיד על סיטואציה שקרובה למצב של לינץ'.

ביינום אמנם ברח מהמקום ותוך כדי כך פגע בברנסון, אולם מצב שכזה נקרא "הגנת הצורך" וזו הגנה הקבועה בחוק. על פי הפרקליטות, נהיגתו היתה בהתאם לסיטואציה בה היה נתון והוא אינו יכול היה להימנע מהמעשה שעשה, לכן אין לו שום אשמה פלילית.

פייזר: אפשר לבנות עלי לעונה הבאה

מרכוס פייזר עבר היום ניתוח לשחזור הרצועה הצולבת הקדמית בברכו בבית החולים אסף הרופא במחנה צריפין. פורוורד מכבי ת"א, שנפצע במשחק החוץ מול אולימפיאקוס ב-14 בפברואר, יישאר בביה"ח בימים הקרובים, וצפוי להשתחרר ממנו ביום רביעי ולהגיע למחרת להיכל נוקיה למשחק המכריע מול ברצלונה.

הרופא המנתח, ד"ר אגר, אמר לאתר ספורט 5: "זו הפעם השלישית שהוא עובר ניתוח באותו מקום, אבל לשמחתי הרופאים הקודמים שניתחו אותו בארה"ב עשו עבודה טובה. אני מקווה שעם פיזיותרפיה אינטנסיבית ומאמץ חזק הוא יחזור להתאמן בעוד שישה חודשים".

"אני מוכן לאתגר", הבהיר פייזר, "מכבי יכולה לבנות עליי לעונה הבאה, ללא ספק. העסק שלי פה לא גמור, אני כבר מחכה שהעונה הבאה תתחיל".

פייזר צפה בטלווזיה בהפסדה של מכבי ת"א בברצלונה: "זה היה קשה, אבל הקבוצה משחקת היטב ויש לי ביטחון מלא בשחקנים לקראת המשחק המכריע יום חמישי".